Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@11:26:40 GMT

احمدی‌صفا: جای خالی لیگ در بوکس پُر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۴۷۳

احمدی‌صفا: جای خالی لیگ در بوکس پُر شد

امید احمدی‌صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ بوکس امسال، اظهار داشت: به طور حتم برگزاری مسابقات لیگ از هر لحاظ به نفع رشته‌های ورزشی است. ورزشکاران حرفه‌ای با شرکت در لیگ از نظر مالی حمایت می‌شوند. با پخش مستقیم تلویزیونی بازی‌های لیگ بیشتر از قبل دیده خواهد شد. بعد از اینکه لیگ استارت می‌خورد رشد و پیشرفت رشته ورزشی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکس فقط یک جای خالی داشت و آن هم برگزاری مسابقات لیگ بود. خدا را شکر مسابقات با کیفیت بالایی و نظم خاصی در طول یک هفته به میزبانی شهرستان اراک انجام شد.

وی در مورد موفقیت در تمامی بازی‌های که در لیگ انجام داد، گفت: در وزن 52 کیلوگرم برای تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد روی رینگ مسابقات لیگ رفتم. 5 بازی داشتم که هر 5 بازی را یک طرفه با پیروزی به اتمام رساندم و یک راند را هم به حریفانم ندادم. ضمنا هم اکنون در اوج آمادگی‌ صددرصدی نیستم و در حال سپری کردن دوره بدنسازی هستم. 

بوکسور تیم ملی عنوان کرد: 8 ملی‌پوشی که در مسابقات لیگ حاضر شدند با اینکه آمادگی صددرصدی نداشتند و در اوج فشار تمرینات تیم ملی بودند، همه خوب بازی کردند و خواسته‌هایی را برآورده کردند.

احمدی‌صفا خاطرنشان کرد: هم اکنون از طریق فدراسیون بوکس انگیزه و روحیه به ملی‌پوشان داده شده است. علیرضا استکی و گروه مربیان تیم ملی بزرگسالان بوکس به بچه‌های تیم کمک می‌کنند. این تیم که الان با هم کار می‌کنند همانند یک پازل، کنار هم تکمیل شده‌اند و گروه بسیار کاملی هستند. همه اعضای فدراسیون بوکس از بالا تا پایین تلاش می‌کنند که به غیر از کسب سهیمه بیشتر در مسابقات، در بازی‌های المپیک هم بچه‌ها شگفتی‌ساز شوند و مدال بگیرند. هیچ چیزی از بوکسورهای خارجی کم نداریم و می‌توانیم این تابو را بشکنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوکس ملی پوش بوکس امید احمدی صفا مسابقات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت

دیدار رئال و بارسلونا در ال کلاسیکو «یک رکورد تاریخی» ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نشریه مارکا می نویسد که 693.5 میلیون نفر تماشاگر ال کلاسیکو بودند تا «پُرتماشاگرترین مسابقه تاریخ» لقب بگیرد. این بدان معناست که دیدار رئال و بارسلونا را جمعیتی بیش از 8 برابر کشورمان(85 میلیون نفر) در فضای مجازی تماشا کردند.

دیدار ال کلاسیکو هفته گذشته در ورزشگاه برنابئو برگزار شد که این بازی جذاب در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع رئال مادرید به پایان رسید.

نشریه اسپانیایی می نویسد که برای اولین بار در تاریخ فضای مجازی این تعداد از تماشاگران یک مسابقه ورزشی را تماشا می‌کنند تا این بازی ال کلاسیکو در تاریخ ماندگار شود.

بر اساس گزارش نشریه مادریدی، گران ترین بلیت بازی ال کلاسیکو هزار دلار(تقریبا 64 میلیون تومان) بود که گران تر از بلیت فینال جام جهانی 2022 قطر(600 دلار) است.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر