Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@10:20:40 GMT

لاکازت از آرسنال جدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۴۹۷

مهاجم ۲۹ ساله و فرانسوی تیم آرسنال درصدد جدایی از جمع توپچی‌های لندنی است. خبرگزاری میزان - باشگاه آرسنال که در فصل جاری لیگ جزیره عملکرد ناامیدکننده‌ای تحت هدایت میکل آرتتا داشته و با کسب ۳۷ امتیاز در جایگاه دهم لیگ برتر انگلیس قرار دارد، درنظر دارد برای تقویت خط تهاجمی خود تغییراتی را در نوک پیکان حمله‌اش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از همین رو رسانه معتبر ورزشی «فوتبال لندن» در تازه‌ترین اظهار نظرش مدعی شد الکساندر لاکازت درصدد ترک آرسنال است.

این درحالیست که باشگاه آرسنال هم اعلام کرده از پیشنهادات مختلف برای خرید لاکازت استقبال می‌کند و بنابر اعلام این نشریه ورزشی، تیم‌های موناکو، اتلتیکومادرید و رم خواهان جذب این مهاجم ۲۹ ساله فرانسوی هستند.

این مهاجم که قرارداد کنونی‌‌اش با موناکو در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، در هفته‌های اخیر جایگاه ثابت خود در ترکیب اصلی توپچی‌های لندن را از دست داده است.

الکساندر لاکازت در فصل جاری در ۳۰ بازی از رقابت‌های مختلف آرسنال را همراهی کرده و ضمن به ثمر رساندن ۱۱ گل، سه پاس‌گل هم ساخته است. بیشتر بخوانید: گواردیولا: بایرن مونیخ بهترین تیم دنیا است

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال الکساندر لاکازت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آرسنال آرسنال الکساندر لاکازت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا