Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار شد که «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» و «شهره موسوی» با رای اکثریت اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال انتخاب شدند.  

«شهره موسوی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: انتخاب مجمع به رایی که به عزیزی خادم و من دادند، نگاه به تغییر در فوتبال بود و به نظرات کلیه اعضای مجمع احترام می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم نیز انتظار تغییر در فوتبال کشور را دارند. برنامه‌هایی که عزیزی خادم قبل از انتصاب به عنوان رییس فدراسیون اعلام کرد، حتما دنبال می‌شود اما حضورم به عنوان نایب رییس در حوزه زنان می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد تا فرآیند نادیده گرفتن فوتبال زنان در جامعه بتواند تغییر کند.

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: متاسفانه درباره فوتبال زنان در کشور خیلی صحبت نمی‌شود و حتی در برنامه فوتبال برتر هم کمتر به فوتبال زنان پرداخته می شود. امیدوارم این تاثیر را با قدم‌های خوب و محکم انجام دهم تا در نگاه اول ظرفیت‌های فوتبال زنان به خوبی شناخته شود و بتوانیم برای این حوزه سرمایه گذار هم جذب کنیم و اقتصاد فوتبال زنان را تغییر دهیم. وقتی ظرفیت و ارزش‌های نهفته فوتبال زنان را به خوبی معرفی کنیم، زمینه برای شکوفایی در این حوزه فراهم می‌شود. یقین دارم تا چهار سال آینده با یاری رسانه‌ها این تغییر را ایجاد می‌کنیم.

برای سالم سازی فضای فوتبال باید افراد شایسته‌ای انتخاب شوند

وی یادآور شد: افرادی در حوزه‌های مختلف هستند که متاسفانه سعی می‌کنند تا از شرایط موجود بهره برداری کنند. لابی‌گری و ارتباطات غیر عرف تنها مخصوص فوتبال ایران نیست بلکه مخصوص تمام دنیاست. برخی از افراد گاهی به دنبال منافع شخصی خود هستند اما انتخاب افراد شایسته‌ای که بتوانند منافع جمع را به منافع شخصی ترجیح دهند، با نگاه سالم کار کنند و هویت ملی مسولیتی که پذیرفتند برای آنان ارزشمندتر از منافع شخصی خودشان و گروه آنان باشد، می توانند به سالم‌سازی فضا کمک کنند.

نایب رییس باید جسارت دفاع از حقوق زنان را داشته باشد

وی با اشاره به اینکه اگر نایب رییسی نخواهد کاری برای زنان فوتبال و فوتسال ایران انجام دهد، چه لزومی دارد که در این سمت باقی بماند، گفت: باید در کاری که برعهده گرفتیم فعال باشیم و پا به میدان بگذاریم و اگر قرار نباشد تا این جسارت را در خود نبینیم و در برابر سخنان و خواسته های به حق زنان فوتبالیست نتوانیم دفاع کنیم چرا باید به عنوان نایب رییس زنان این سمت را بپذیریم.

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال اضافه کرد: با تمام احترامی که به نایب رییسان پیشین فدراسیون فوتبال دارم، اعتقاد دارم هر فردی که در شرایطی قرار می‌گیرد بهترین تصمیم را خواهد گرفت تا بهترین خروجی و یادگار را از خود برجای بگذارد. حتی پیش از انتخابم به عنوان نایب رییس عنوان کردم که بسیار در این عرصه فعال هستم و پیگیر مسائل امور دختران فوتبال و فوتسال ایران خواهم بود. زیرا آمده ام تا برای آنان خدمتی انجام دهم.

نگاه عزیزی خادم به تغییر در فوتبال زنان مثبت است

وی ادامه داد: عزیزی خادم این قول را به من داد که اختیار کامل برای حل مشکلات فوتبال و فوتسال زنان ایران داشته باشم و حتی نظر وی برای ایجاد تغییر در این حوزه بسیار مثبت است. ۷۱ رایی که از مجمع گرفتم نشان داد که اعضای مجمع، هیات‌های فوتبال، کارشناسان و صاحبان رای خواهان ایجاد تغییر در حوزه زنان هستند. به عنوان فردی که ۲۵ سال در حوزه اقتصادی کار می‌کنم و حتی به تیم‌داری در فوتبال پرداختم، یاد گرفتم در مورد کاری که قرار است انجام دهم، تصمیم بگیرم و عواقب آن تصمیم را هم بپذیرم.

موسوی یادآور شد: جسارت تصمیم گرفتن را در این سال‌ها یاد گرفتم و این جسارت تصمیم گیری ۲۵ ساله در کارم می‌تواند توشه ای برای راه جدید به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال باشد و بتوانم در این حوزه تاثیرگذار باشم. این تغییرات با کمک رسانه‌ها ایجاد می‌شود.  

بازگرداندن فوتبال زنان به رنکینگ جهانی 

وی با اشاره به اینکه برگرداندن فوتبال زنان به رنکینگ جهانی یکی از محورهای جدی در برنامه های او است، گفت: با وقوع این امر ثابت می‌کنم که اتفاق‌های متفاوتی در فوتبال زنان رخ خواهد داد. برنامه ریزی گسترده‌ای انجام دادم و منتظر زمان معارفه هستم تا اقدامات لازم را در این زمینه نیز انجام دهم. مذاکرات کاری من از روز مجمع شروع شد و در این زمینه کار کردم و برنامه ریزی‌های لازم برای دیدارهای دوستانه نیز وجود دارد تا هر چه زودتر به رنگینگ جهانی برگردیم. از رسانه‌ها کمک می‌خواهم تا در این تغییرات مهم در کنارم بایستند و این تعهدات را با هم اجرایی کنیم.

پست‌های مدیریتی زنان در فدراسیون فوتبال را ارزیابی می کنم

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: باید شرایط موجود را به صورت دقیق بررسی کنم تا پست‌هایی که برای زنان در کمیته‌های مختلف در نظر گرفتند، ارزیابی کنم. مشاوره‌های خوبی در این زمینه از دختران فوتبالیست گرفتم و از آن استفاده می‌کنم و با استفاده از مجموعه ظرفیت ها در صورت نیاز به تغییر و برای بهبود شرایط استفاده می کنم. بدون تردید بر اساس توانایی ها، تجربه و دانش از وجود افراد در بخش های مختلف استفاده می شود.

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی اخبار کنکور نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عنوان نایب رییس فوتبال زنان عزیزی خادم انجام دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضای تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان امروز پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با اسدی رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار رییس فدراسیون ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان در مسابقات مالزی از نمایندگان کشورمان خواست تا برای اهتزاز پرچم سه رنگ ایران عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.   پس از این دیدار اعضای تیم ملی دوچرخه سواری با بدرقه منوچهر روشن پور مشاورعالی رییس، مدیر تیم‌های ملی و سایر مسوولان فدراسیون راهی فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.   اعضای تیم ملی کوهستان کشورمان به شرح زیر می‌باشند:   فراز شکری: کراس کانتری بزرگسالان   فرشید صلاحیان: کراس کانتری بزرگسالان   حسین زنجانیان: دانهیل بزرگسالان   طا‌ها قابلی: دانهیل بزرگسالان   فرانک پرتوآذر: کراس کانتری بانوان بزرگسالان   فاطمه عباسی: زیر ۲۳ سال بانوان   مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا کوهستان ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در شهر پوتراجایا مالزی برگزار خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳
  • ۱۰ دلیل برای بی خوابی در زنان | یک زن چقدر به خواب نیاز دارد؟
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است