Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوسیانو کروز ، دستیار کارلوس کی روش در رابطه با مهدی طارمی به رسانه های اروپایی گفت : چهار سال پیش ، اطلاعات مهدی طارمی را به تیم های بزرگ اروپا داده بودیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران این فصل در تیم پورتو پرتغال بازی می‌کند. طارمی سال گذشته برای نخستین بار به فوتبال اروپا رفت و در تیم نه چندان شناخته شده ریوآوه آنچنان عملکرد خیره کننده‌ای داشت که هنوز فصل به پایان نرسیده بود، رقابت برای جذب او بین تیم‌های بزرگ پرتغال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی با توصیه و با مشورت «کارلوس کی روش» سرمربی وقت تیم ملی ایران که خودش پرتغالی است راهی لیگ این کشور شد و نشان داد اصرار کی روش برای انتقالش به فوتبال اروپا بی دلیل نبوده است. این مهاجم ایرانی فصل قبل در ریوآوه و در لیگ پرتغال ۱۸ گل به ثمر رساند و با دو بازیکن دیگر به صورت مشترک زننده بیشترین گل‌ها بود.

وی این فصل در لیگ پرتغال تاکنون ۹ گل به ثمر رسانده است و با احتساب جام حذفی (۵) و لیگ قهرمانان اروپا (۱) روی هم رفته ۱۵ بار برای پورتو گلزنی کرده است.

این عملکرد تحسین کارشناسان و مربیان مختلف در پرتغال را در پی داشته است. از جمله «اوسیانو کروز» مربی پرتغالی که سابقه کار در تیم ملی ایران و دستیاری کی روش را هم در کارنامه دارد. کروز که شناخت کافی از طارمی و بازیکنان ایرانی دارد، می‌گوید از دیدن موفقیت این مهاجم در تیم پورتو احساس خوشبختی می‌کند.

اوسیانو کروز در گفتگو با رادیو «observador» پرتغال گفت:

طارمی ۴ سال پیش و قبل از آنکه به تیم ریوآوه پرتغال برود، به تیم‌ها و لیگ‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد شد و اطلاعاتش به اشتراک گذاشته شد.

وی افزود:

از عملکرد مهدی طارمی در پورتو لذت می برم. دیدن موفقیت طارمی خوشبختی بزرگی برای من است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین به استعدادهای ایران و بازیکنان کشورمان اشاره کرد و افزود:

طارمی تنها یکی از نمونه‌های بی شمار بازیکنان با کیفیت و مستعد ایران است.

کروز یادآور شد:

هر تیمی که بازیکنان سطح بالای ایران را خریداری کند، بازیکنان بزرگی را با اشتیاق فراوان برای رقابت و گرسنگی برای پیروزی جذب کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو پرتغال ریوآوه مهدی طارمی اخبار لژیونر ها اوسیانو کروز پورتو پرتغال ریوآوه کارلوس کی روش مهدی طارمی مهدی طارمی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی