Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:36:17 GMT

۱۰۰ واحد مسکونی در سی سخت آوار برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۸۱۴

۱۰۰ واحد مسکونی در سی سخت آوار برداری شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری سه شنبه شب در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده استان افزود: تا پایان هفته ۱۰۰ دستگاه به ماشین آلات در این منطقه اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ کانکس از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهر سی سخت مستقر شده است، گفت: از این تعداد، ۵۰ دستگاه کانکس در اختیار سپاه و ۵۰ دستگاه دیگر نیز در اختیار شهرداری بوده و دو اردوگاه کانکسی در دو نقطه شهر سی سخت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: پنج مکان نیز برای مراجعه و تشکیل پرونده مردمی پیش بینی شده و برای جلوگیری از شیوع کرونا دعوت مردم به صورت پیامکی انجام می‌شود.

وی بر رعایت اصول مهندسی در ساخت و سازها و گرفتن تاییدیه نظام مهندسی تاکید کرد و گفت: صدور پروانه باید بر مبنای آیتم‌ها و شاخص‌های شهرداری انجام شود و مردم در نقشه و انتخاب پیمانکار مختار بوده و اراده نظام و مصوبه دولت بر این مبنا است که منازل مردم تا پایان تیرماه تکمیل شده و مردم مرداد ماه در خانه‌های خود مستقر شوند.

کد خبر 5160395

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری زلزله ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز زلزله مشهد لیگ برتر فوتبال ایران شهید واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • جزئیات پروژه اوما اویا سریلانکا؛ شاهکار مهندسان ایرانی
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است