Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تحرکات انتخاباتی در هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب درحال اوج گرفتن است. روحانیت اصولگرا نیز که این بار با سازوکار شورای وحدت وارد گود شده است در تلاش برای ایجاد وحدت حداکثری در جریان راست است. شورای ائتلاف هم تا این لحظه حاضر نشده است زیر بیرق شورای وحدت برود.

در همین راستا، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان به کجا رسیده است؟ به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: دوستان شورای وحدت درباره آخرین فعالیت های انتخاباتی اطلاع دارند و آقای متکی به عنوان سخنگوی شورا، آخرین اطلاعات در این باره را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکرات شورای وحدت با شورای ائتلاف در جریان است اما....

او افزود: جامعه روحانیت هم به دنبال این است وحدت حداکثری را به وجود آورد و امیدواریم این اتفاق بیفتد مذاکراتی هم در حال حاضر در جریان است اما هنوز نهایی نشده است. 

رایزنی با حداد عادل و ذوالقدر

مصباحی مقدم در پاسخ به این سوال که رایزنی ها در جریان اصولگرایی به کجا رسیده است؟ تصریح کرد: رایزنی ها فقط با شورای ائتلاف و آقای حداد عادل و آقای ذوالقدر در حال انجام است.

اگر رییسی کاندیدا شود حمایت می کنیم 

این چهره سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که رایزنی با کاندیداها در چه مرحله ای است؟  آیا با آمدن آقای رییسی به انتخابات، قالیباف کنار می کشد یا خیر؟ عنوان کرد: بنده قبلا اعلام موضع کردم مبنی بر اینکه اگر آقای رییسی کاندیدا شود ما از ایشان حمایت خواهیم کرد.

ما قالیباف را نفی نکردیم/ از تصمیم قالیباف باخبر نیستم

او با بیان اینکه ما آقای قالیباف را نفی نکردیم، گفت: منتهی اگر آقای رییسی بیاید روی او اجماع می کنیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که صحبت های آقای پیرهادی درباره احتمال نیامدن قالیباف به نفع رییسی را چگونه ارزیابی می کنید و آیا قالیباف به این راحتی از کاندیداتوری در انتخابات کنار می کشند یا خیر؟ اظهار کرد: بنده در این باره نمی توانم نظر بدهم چراکه از تصمیم آقای قالیباف باخبر نیستم.

درباره جلیلی نظری ندارم!

مصباحی مقدم با اشاره به وضعیت سایر کاندیداها و آیا سعید جلیلی هم می تواند از گزینه های اصولگرایان باشد؟ عنوان کرد: بنده در این باره اظهارنظری ندارم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات رییس بانک مرکزی در خصوص منفی نبودن فضای مجمع نسبت به لوایح FATF، وضعیت FATF به کجا رسیده است؟ ابراز کرد: بنده در این باره نظری ندارم به هر حال آقای همتی نظرشان را ارائه داده اند.

نظرات اعضای مجمع در سینه شان جای دارد!

او در پاسخ به این سوال که توضیحات مسئولان دولتی برای اعضای مجمع تا چه حد قانع کننده بوده است؟ عنوان کرد: بحث لوایح در جلسه مجمع مطرح شده است در واقع آنجاست که ما تصمیم گیری می کنیم. از جمع بندی کمیسیون درباره لوایح هم اطلاعی ندارم.

او در پاسخ به این سوال که فضای مجمع را در مجموع درباره لوایح FATF چگونه می بینید؟ گفت: نمی توانم قطعی در این باره اظهارنظر کنم چرا که نظرات هر کسی درون سینه اش جای دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در بیانیه جامعه اسلامی مهندسین آمده است: «خدای متعال را شاکریم که علیرغم تمامی جوسازی‌ها در مایوس کردن ملت ایران از حضور در پای صندوق‌های رای، مردم بصیر و هوشیار ایران عزیز، چشم طمع دشمنان را کور کردند و دیگر بار حضور خود را در صحنه انتخابات به نمایشی تحسین برانگیز مبدل ساختند. جامعه اسلامی مهندسین پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیات اجرایی این تشکل، و ضمن احترام به همه کاندیدا‌های منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را به مردم عزیز حوزه انتخابیه تهران معرفی می‌نماید.

امید است با حضور پرشور واجدان شرایط در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، شاهد انتخاباتی پرشور و دشمن شکن باشیم.

اسامی به ترتیب بالاترین آراء ماخوذه در دور اول عبارتند از: احمد نادری، سمیه رفیعی، حسین نجابت، عبدالحسین روح الامینی، ابوالقاسم جراره، زهره سادات لاجوردی، علیرضا سلیمی، صالح اسکندری، محمدحسین حسین زاده بحرینی، سمیه گلپور چمرکوهی، علی اصغر پورمحمدی، علی طهرانی مقدم، سیدنظام الدین موسوی، مجتبی رحماندوست، مهدی شریفیان، غلامحسین رضوانی.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • قدم تازه خالص‌سازها؛ قالیباف و صندلی‌اش هدف فعلی است | پشت چه کسی را گرفته‌اند؟
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین