Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا شامگاه شنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: پذیرش مسافران نوروزی در شرایط آبی و زرداستان در هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه بهداشت و درمان را اخذ کردند صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: براساس گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت استان نسبت به هفته گذشته بدتر و به تعداد شهرستان‌ها با وضعیت زرد اضافه و تعداد شهرستان‌های آبی کم شده است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه شهرضا از جمله شهرستان‌های با وضعیت نارنجی است، بیان کرد: وضعیت کنونی نشان می‌دهد دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت دقیق اجرایی نمی‌شود.

او ادامه داد: بدتر وضعیت شهرستان‌های استان برای ایام نوروز زنگ خطر بدی است.

غلامی گفت: استان‌های شمالی و جنوبی کشور وضعیت خوبی ندارند از این رو از مردم استان اصفهان درخواست می‌کنیم از سفر به این استان‌ها خودداری کنند.

او اظهار کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت قاطع پیگیری و با همکاری بهداشت و درمان و بسیج طی ۲ هفته آینده به صورت ضربتی در سطح استان اجرا شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی که غربالگری، رصد و رهگیری بیماران است بتوانیم شیوع بیماری را در سطح استان کنترل کنیم.

او با بیان اینکه تشدید نظارت‌ها و رعایت طرح جامع هوشمند در دستور کار است، افزود: طرح شهید سلیمانی طرحی است که نظارت، بازرسی، غربالگری، رهگیری و رصد بیماران را برعهده دارد و همه در راستای ایجاد محدودیت و جلوگیری از شیوع بیماری است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا مسافران نوروزی طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا ستاد استانی مقابله با کرونا شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری