Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@14:58:46 GMT

انصارالله بزرگتر از یک حزب و جریان، بلکه یک امت است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۳۵۸۳

انصارالله بزرگتر از یک حزب و جریان، بلکه یک امت است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، عبدالوهاب المحبشی در گفت و گویی اظهار داشت: این تحریم ها که بیشتر، نشانه شکست توطئه و تجاوز نظامی بود، تاثیری در تصمیم گیری های حاکمیتی سیاسی و نظامی یمن ندارد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این تحریم ها هیچ تاثیر واقعی ندارد زیرا رهبران انصارالله، پس انداز، سرمایه گذاری و منافعی زیر دست آمریکا ندارند که احساس نگرانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



المحبشی گفت: بیشتر ملت یمن با انصارالله در یک سنگر قرار دارند و حتی کسانی که خود را از انصارالله ندانند، آن ها این جنبش را شایسته دفاع از یمن و دارای توانایی توسعه و پیشرفت کشور می دانند.

وی اضافه کرد: انصارالله بزرگتر از یک حزب و جریان بلکه یک امت است و ملت یمن همه ویژگی های مسلمانان آزاده را در آن ها می بیند.

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: بیشتر ملت یمن، آمریکا را دشمن خود می دانند و رفتارهای آمریکا نیز این موضوع را ثابت کرده است.

المحبشی اظهارکرد: حتی کسانی که به این کشور مهاجرت می کنند و تابعیت این کشور را دارند، وحشیگری و نژادپرستی آمریکا را درک کرده اند.

وی درباره ادعاهای انتخاباتی و رفتار رئیس جمهوری جدید آمریکا پس از انتخابات نیز گفت: تبلیغات بایدن مانند لوازم آرایشی است، حتی اگر تغییر جزئی ایجاد کرده باشد، این تغییر در روش ها و شیوه است و در اهداف نیست.

المحبشی افزود: ادعاها و تبلیغات بایدن نیز مانند پیشینیان وی بود، به محض پیروزی در انتخابات، رویکردها تغییر می کند.

وی بیان کرد: درباره سیاست های آمریکا در قبال یمن هیچ تغییر عملی مشاهده نمی کنیم و تنها تغییر مختصری در کلام صورت گرفته است.

عضو شورای سیاسی انصارالله گفت: تنها تغییرعمده ای که مشاهده می شود، شیوه باجگیری از عربستان است به طوری که ترامپ با اشاره به ثروت زیاد عربستان و لزوم پرداخت حق حمایت از آن ها باجگیری و زورگیری می کرد درحالی که بایدن با تظاهر به خشم و یادآوری جنایت های بسیار آل سعود، از آن ها باجگیری می کند و در حقیقت، نتیجه یکسان است.

المحبشی اضافه کرد: تفاوت دولت گذشته و کنونی آمریکا در باجگیری از آل سعود تفاوت در دوشیدن این گاو شیرده یا نوشیدن مستقیم شیر از آن است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه شنبه اعلام کرد که ۲ فرمانده جنبش انصارالله یمن را در لیست تحریمی این کشور قرار داده است.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است: «منصور السعدی» فرمانده نیروی دریایی  و «احمد علی احسن الحمزی» فرمانده نیروی هوایی انصارالله به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شدند.

ائتلاف سعودی از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون هزاران یمنی کشته و آواره شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا…گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رأی صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمناً پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

کد خبر 6096384

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • اصلاح‌طلبان؟ خیر، متشکرم!
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگتر‌ها؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • از پیشرفت در مذاکراه تا ضرب‌الاجل اسرائیل/ گفتگو در مرز خوش‌‎بینی و بدبینی جریان دارد
  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد