Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در پیامی به اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی گفت: گسترش مرزهای دانش و انجام پژوهش‌های فاخر و نافذ که علاوه بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و رقابتی در عرصه بین‌المللی، زمینه شکوفایی در کشور را فراهم نماید و مایه افتخار و احترام در عرصه جهانی برای جامعه علمی کشور باشد، با دسترسی به تجهیزات با فناوری بالا و داشتن آزمایشگاه‌های مجهز و به روز امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در پیام دکتر منصور غلامی آمده است: آزمایشگاه‌ها که زادگاه علوم تجربی و نقطه تلاقی علم و عمل  هستند، امروزه در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها به جایگاه مهمی برای تثبیت فرایند یادگیری، پرسشگری، ظهور خلاقیت‌ها و شکوفایی تبدیل شده‌اند.

در ادامه این پیام می‌خوانیم: همچنین گسترش مرزهای دانش و انجام پژوهش‌های فاخر و نافذ که علاوه بر تربیت نیروی انسانی کارآمد و رقابتی در عرصه بین‌المللی، زمینه شکوفایی در کشور را فراهم کند و مایه افتخار و احترام در عرصه جهانی برای جامعه علمی کشور باشد، با دسترسی به تجهیزات با فناوری بالا و داشتن آزمایشگاه‌های مجهز و به روز امکان‌پذیر است.

وزیر علوم در ادامه پیام خود آورده است: آزمایشگاه خوب و مجهز زمینه‌ساز تربیت پژوهشگران و متخصصینی با مرجعیت ملی و بین‌المللی است که در حوزه‌های مختلف زمینه‌های شکوفایی، توسعه و خلق ثروت را فراهم می‌آورند و در بسیاری از کشورهای پیشرفته، توسط دولت‌های خود به عنوان بازیگران اصلی در حوزه سیاست‌گذاری شناخته می‌شوند. این رویکرد سیاست‌گذاری که از آن به عنوان سیاستگذاری مبتنی بر علم و یا حکمرانی خوب یاد می‌شود سهم مهمی در صرفه‌جویی در وقت، کاهش هزینه‌ها و توسعه همه جانبه دارد.

بر اساس اعلام  روابط عمومی وزارت علوم، در این پیام آمده است: کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی که به همت و ابتکار دانشگاه شیراز برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود رویداد مهم و کم‌نظیری در حوزه تجهیزات آموزشی و تحقیقاتی است که استمرار آن در سال‌های آتی کمک موثری در راستای توسعه آزمایشگاه‌ها و زیرساخت پژوهشی کشور خواهد کرد. ضمن قدردانی از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در این کنفرانس امیدوارم این رویداد مهم، فرصت مناسب هم‌اندیشی برای رفع موانع و برنامه ریزی در راستای تجهیز مستمر و نگهداری تجهیزات دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها فراهم کند.

بر اساس این گزارش، اولین کنفرانس ملی تجهیزات و فناوری‌های آزمایشگاهی از امروز ۱۳ اسفند ماه در دانشگاه شیراز آغاز به کار کرده و تا فردا ۱۴ اسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير علوم تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه شيراز آزمایشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن

به گزارش همشهری آنلاین، در شرایطی که بنا به تصمیم مسئولان بالا دستی جایگاه بانوان در این مسابقه به هواداران پرسپولیس واگذار شده، اعضای روابط عمومی این باشگاه با انتشار یک پوستر خاص پیام خود را به علاقه‌مندان زن تیمشان رساندند.

در این پوستر نمایه‌ای از ساکت الهامی سرمربی نساجی به چشم می‌خورد که تصویری از زن هواداران نساجی در ورزشگاه شهید وطنی، روی آن کلاژ شده است. این یک مسابقه حساس برای هر دو تیم در بالا و پایین جدول است که نتیجه آن از هر نظر تاثیر بسیاری بر رقابت‌های لیگ برتر خواهد گذاشت. از ساعت ۱۸:۱۵ تا ساعت ۲۱ هیجان این مسابقه در ایران حرف اول خواهد بود.

کد خبر 849617 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • حرکت جدی بنیاد ملی علم ایران به سوی تولیدات فاخر علمی است
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • مقام دوم گردش مالی در کشور برای صنعت غذایی
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم