Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا به اتفاق آرا صلاحیت ویلیام برنز را به عنوان مدیر بعدی سازمان سیا تایید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پلیتیکو، کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا سه شنبه در نشست خود پشت درهای بسته درباره صلاحیت ویلیام برنز به عنوان مدیر جدید سازمان سیا رای گیری کرد و در نهایت صلاحیت وی را برای احراز این سمت به اتفاق آرا تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ویلیام برنز معاون وزیر خارجه آمریکا در دولت اوباما بوده است. تایید صلاحیت وی یکی از آخرین پست‌های ارشد امنیت ملی در کابینه جو بایدن را پر خواهد کرد.

مارک وارنر رئیس کمیته اطلاعات سنای آمریکا نیز گفته است که امیدوارم مجلس سنا نیز بدون وقفه و تاخیر صلاحیت ویلیام برنز برای احراز این سمت را تایید کند.

دیوید کوهن معاون سازمان سیا فعلا به طور موقت اداره این نهاد اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا را بر عهده دارد.

ویلیام برنز که به مذاکرات هسته‌ای با ایران کمک کرده و پیش از این سفیر آمریکا در روسیه نیز بوده است، هفته گذشته در نشست استماع در مجلس سنا وعده داده بود تا تمرکز سازمان سیا بر چین را تشدید کند.

وی در این نشست گفته بود که "رقابت با چین برای امنیت ملی آمریکا، بسیار مهم و کلیدی خواهد بود."

برنز هفته پیش در اظهاراتی گفت: نیروهای شاغل در سازمان سیا یکی از مهمترین اولویت‌های من خواهد بود و دستیابی به فناوری پیشرفته و همکاری با سایر سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و کشورهای خارجی نیز در اولویت من قرار خواهد داشت.

بایدن «ویلیام برنز» را برای تصدی ریاست سازمان سیا معرفی کرده است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی آی ای CIA سی آی ای CIA سازمان سیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار دو مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی