Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:39:02 GMT

درخشس ۷ جوان خراسان‌جنوبی در جشنواره «رفیق خوشبخت ما»

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۳۷۲۲

درخشس ۷ جوان خراسان‌جنوبی در جشنواره «رفیق خوشبخت ما»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی سه شنبه شب در حاشیه جشنواره رفیق خوشبخت ما در گفتگو با خبرنگاران بیان‌کرد: جشنواره «رفیق خوشبخت ما» از سالگرد شهادت شهید سلیمانی تا 22 بهمن  به مدت ۴۰ روز ادامه پیدا کرد.

وی ادامه‌داد: این جشنواره در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ‌سازی در این زمینه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این جشنواره شامل آثاری ازجمله شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و غیره بود، گفت: ترویج فرهنگ از خود گذشتگی و بشر دوستی سردار سلیمانی و آشنایی جوانان با الگوی زندگی این شهید والامقام از اهداف برگزاری جشنواره است.

 رضایی با بیان اینکه جوانان خراسان‌جنوبی با ارسال بیش از پنج هزار اثر به این جشنواره بالاترین میزان نسبت مشارکت را در کشور داشته‌اند، اظهارکرد: همراهی و همکاری جوانان خوش فکر و با انگیزه در کانون‌های هلال احمر استان و همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوعات جشنواره از دلایل تعداد بالای اثار ارسالی است.

وی افزود: هفت نفر از خراسان‌جنوبی در بخش دلنوشته، فیلم کوتاه، پادکست و نقاشی حائز رتبه برتر شدند.

رضایی با اشاره به اجرای پویش «چلچراخ» اظهارکرد: نذر اعمال مذهبی، اعمال فرهنگی، خدمات داوطلبانه و طرح های ابتکاری از جمله محورهای این رویداد است و داوطلبان با نیت این اعمال خیر ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه می‌کنند.

وی یادآورشد: کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس و کمک به نیازمندان از جمله خدمات قابل ارائه در این پویش است.

گفتنی است مراسم اختتامیه جشنواره« رفیق خوشبخت ما» در باغ موزه دفاع مقدس با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و یادگار سردار دلها برگزار و همزمان در استان‌ها، میهمانان از طریق پخش زنده تلویزیونی در جریان این جشنواره قرار گرفتند.

کد خبر 5160591

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری محمدرضا رضایی هلال احمر خراسان جنوبی بیرجند ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بوشهر زلزله شیراز مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا مجلس شورای اسلامی اردبیل رفیق خوشبخت ما خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد