Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ایرج حریرچی معاون کل وزیر بهداشت گفت: در نوروز گذشته سفری انجام نشد و میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود، اما در کل تغییری محسوسی وجود نداشت، چون برخی‌ها به پروتکل‌ها پایبند نبودند.

وی با بیان اینکه سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است، افزود: سفر به شهرهای زرد در استان‌های مسافرپذیر (استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریرچی گفت: مسافرپذیری در هتل‌های برخی شهرهای با وضع خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند با ۵۰ درصد ظرفیت امکانپذیر است.

معاون‌کل وزارت بهداشت افزود: در کرونای معمولی دو هفته زمان نیاز بود تا بیشتر جامعه درگیر ویروس شود اما در ویروس جهش‌یافته این زمان خیلی کمتر است و مثل قبل دو هفته طول نمی‌کشد.

حریرچی گفت: شیوع کرونا در خوزستان ما را نگران کرده است.

وی افزود: فعلاً برنامه‌ریزی جدی برای سفرهای نوروزی نداشته باشید.

معاون‌کل وزارت بهداشت ادامه داد: وضعیت کشور به جز خوزستان کاهشی اما شکننده است.

کد خبر 588441

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مینا آژوغ  اظهار کرد: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش درمورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد