Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیدعلی مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: سرقت کابل‌ها و قطع‌های ناگهانی برق ممکن است موجب بروز مشکلات و خرابی‌هایی در لوازم خانگی برقی شودکه مشترکان می‌توانند با مراجعه به شرکت توزیع و بررسی پرونده توسط کارشناسان، میزان خسارت خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : سرقت متاسفانه مختص شرکت برق نیست اکثر دستگاه‌های خدمات‌رسان با این پدیده درگیر هستند.

او با اشاره به همکاری خوب حوزه انتظامی و قضایی استان با شرکت برق استان، افزود: روزانه خاموشی‌های ناخواسته‌ای در سطح شهر‌ها داریم که اصلا به دلیل کمبود نیرو یا اختلالات شبکه نیست و بیشتر به مسئله سرقت‌ها برمی‌گردد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه در این سرقت‌ها تعداد زیادی از سارقین یا از بین می‌روند و یا دچار سوختگی می‌شوند که علاوه بر آن به لوازم برقی مشترکان نیز خسارت‌های وارد می‌شود.

او با اشاره به قراردادی در سطح ملی با شرکت بیمه‌گر در راستای پرداخت خسارت ناشی از نوسانات برق به این دسته از مشترکان، افزود:گزارشی از خسارت این تعداد از مشترکان تهیه و به امور مربوطه ارسال می‌شود و خسارت به مشترک مربوطه پرداخت می‌شود.

مرآتی در خصوص خاموشی معابر گفت: با توجه به مشکلی که در بحث سوخت نیروگاه‌ها پیش آمد دستورالعملی از طریق شرکت مدیریت شبکه دیسپاچینگ ملی به تمامی شرکت‌های توزیع برق منطقه‌ای ارسال شد که برای جلوگیری از خاموشی منازل، کارخانجات و مکان‌های تجاری برق بزرگراه‌های برون شهری خاموش و معابر داخل شهر حداقل یک‌دوم خاموش شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق اداره برق قطعی برق شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل