Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:18:07 GMT

برگزیدگان مسابقات قرآنی شوق تلاوت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۳۹۰۹

برگزیدگان مسابقات قرآنی شوق تلاوت معرفی شدند

با پایان یافتن ۲ روز رقابت مرحله نهایی چهارمین دوره مسابقات قرآنی شوق تلاوت، برگزیدگان آن در منطقه آزاد کیش معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات قرآنی "شوق تلاوت" میان 16 راه‌یافته (پسران گروه سنی 8 تا 14 سال) در رشته‌های غیر تقلیدی و قرائت تقلیدی به سبک‌های مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، محمدصدیق منشاوی در جزیره کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته تلاوت غیرتقلیدی(آزاد)، محمدصالح مقدم از خراسان رضوی، محمد آقاجانی از قزوین و علی حشمتی از خراسان رضوی حائز رتبه‌های برتر شدند.

در تلاوت تقلیدی سبک استاد مصطفی اسماعیل نیز سیدمحمدحسین روشنایی از استان مرکزی(اراک)، امیررضا صدری از خراسان رضوی و سیدسلمان موسوی از قزوین و در سبک استاد محمدصدیق منشاوی نیز مهدی بشکول از قزوین، امیر محمد نجیمی از خراسان رضوی و میلاد غلامی از تبریز و در سبک استاد عبدالباسط نیز محمدحسین کژابی و محمد باقری از تبریز و محمدمهدی میرشکار از سیستان و بلوچستان (زاهدان) توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این دوره از مسابقات به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، 11 و 12 اسفندماه با قضاوت غلامرضا شاه‌میوه در بخش لحن، احمد ابوالقاسمی در بخش صوت، محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید و حمید شاکرنژاد در بخش لحن در جزیره کیش برپا شد.

این مسابقات به همت ستاد اجرایی طرح تلاوت شباب‌الرضا و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در مسابقات شوق تلاوت، نخبگان طرح ملی تلاوت‌اند که تاکنون 9 دوره آن برگزار شده است.

اسامی هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن ایران اعلام شدحلقه‌های حفظ قرآن کریم در حوزه‌های علمیه راه‌اندازی شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد کیش طرح ملی تلاوت قرآن کریم منطقه آزاد کیش طرح ملی تلاوت قرآن کریم خراسان رضوی شوق تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ملی آموزش هنر با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کارشناسان آموزشگاه‌های آزاد هنری در این استان برگزار شد.   معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری این جلسه به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی و سازماندهی برای برگزاری باشکوه این المپیاد و در حاشیه وبینار کشوری آموزش توجیهی در خراسان رضوی بود.   جلیل سروری با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها و هماهنگی‌های اولیه با آموزشگاه‌های آزاد هنری و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در استان انجام شده است، افزود: به منظور کشف استعداد‌های برتر و هدایت آنان برای حضور اجتماعی متعهدانه در مسابقات گروهی، تیم‌های تخصصی هنرجویان مراکز آموزش هنر سراسر کشور در رشته‌های مختلف در سه سطح آموزشگاهی، استانی و ملی، در این المپیاد ملی شرکت می‌کنند.    وی افزود: مهلت نام نویسی تیم‌ها و بارگذاری آثار برای شرکت در این رویداد ملی برای آموزشگاه‌های آزاد هنری، ۳۱ خرداد و برای هنرستان‌های هنر‌های زیبا، ۲۰ اردیبهشت تعیین شده است که علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نخستین المپیاد ملی آموزش هنر به نشانی اینترنتی https://olympiart.ir مراجعه کنند.   در خراسان رضوی، ۲۸۹ آموزشگاه به تفکیک نوع فعالیت شامل ۲۳ آموزشگاه نمایشی، ۶۹ آموزشگاه موسیقی، ۱۴۹ آموزشگاه تجسمی، ۱۰ آموزشگاه هنر‌های سنتی و ۳۶ آموزشگاه خوشنویسی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن