Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رحمت الله سمیعی اظهار کرد: وضعیت تولید مرغ استان در شرایط خوبی است و ما نه فقط نیاز استان، بلکه بخش عمده‌ای از نیاز سایر استان‌ها را هم تامین می‌کنیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان افزود: گلستان از جمله استان‌هایی است که مرغ در آن در محدوده قیمت مصوب با نرخ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سمیعی گفت: اولویت اصلی ما بر اساس مصوبه تنظیم بازار، تامین مرغ داخل استان است و برای این کار همه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به ما کمک می‌کند تا این اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌کردیم در روزهای پایانی سال افزایش مصرف را شاهد باشیم لذا تولید و عرضه افزایش یافت.

سمیعی اضافه کرد: مشکل اصلی ما این است که استان‌های همجوار از قیمت مصوب تبعیت نمی‌کنند و این امر سبب می‌شود تولید و عرضه ما به سایر استان‌ها ارسال شود و ما را دچار چالش کند. همچنین شاهد ایجاد تقاضای کاذب در بازار هم هستیم.

کد خبر 588433 برچسب‌ها استان گلستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در نخستین کارگروه تولید، ساماندهی، نظارت و توزیع لباس فرم دانش آموزان استان درسال تحصیلی جدید با بیان اینکه چنانچه لباس فرم امسال دانش آموزی مرتب و قابل استفاده مجدد در سال تحصیلی جدید باشد افزود: در این صورت اجباری برای خرید و تهیه لباس فرم جدید نیست.
وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ساماندهی و نظارت بر تهیه و توزیع پوشاک دانش آموزان، هیچ مدیر مدرسه‌ای مجاز نیست با تولید کننده و یا فرد خیاط برای تولید و تهیه لباس فرم دانش آموزان انعقاد قرارد بکند و به اجبار دانش آموز و یا اولیاء آن را به خیاط مورد نظر خود معرفی کند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید/ رقم‌های اجاره در پرند چه تغییری کرد؟
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان