Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@19:22:09 GMT

عاملان تیراندازی مراسم تشییع در شوش دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۰۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمیدرضا بهاروند روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در مراسم تشییع در شوش، بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی و ماموران انتظامی شهرستان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با کار اطلاعاتی ۲ نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، اظهارداشت: یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۲۰ فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی و عزا با وجود اعلام ممنوعیت همچنان در شهرستان شوش وجود دارد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی مراسم تشییع شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل