Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:46:48 GMT

وجود یک مرکز کانون پرورش فکری در اسدآباد کافی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۱۴۱

وجود یک مرکز کانون پرورش فکری در اسدآباد کافی نیست

ایسنا/همدان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد گفت: به نسبت کودکان و نوجوانان دانش آموز اسدآبادی وجود یک مرکز کانون پرورش فکری در شهرستان برای دسترسی آسان جامعه هدف کافی نبوده و راه اندازی مرکز شماره ۲ کانون اسدآباد ضرورت دارد.

مژگان هادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کانون پرورش فکری اسدآباد با احتساب سالن اجتماعات آن دارای ظرفیت ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر بوده که به علت شرایط کرونایی و رعایت موارد بهداشتی این میزان ظرفیت در حال حاضر تقیل یافته و به طور قطع با برطرف شدن شیوع کرونا به علت کمبود فضا دارای مشکل خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه یکی از کلاس های کانون پرورش فکری شهرستان به مرکز کتابخانه سیار روستایی اختصاص دارد و این در حالیست که این مرکز باید یک واحد مستقل باشد و ظرفیت کتابخانه کانون برای جمعیت هدف ناکافی است، تصریح کرد: دو سال پیش کارشناس عمران اداره کل کانون پرورش فکری برای مرکز سیار روستایی نقشه برداری طرح را انجام داد که با توجه به محدودیت اعتبار فعلاً ساخت و ساز طرح آغاز نشده است.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد مطرح کرد: در صورت اختصاص اعتبار لازم در سال آینده به طور قطع نسبت به تعمیر، توسعه و تجهیز کانون و نیز آغاز ساخت و ساز مرکز کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری اقدام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد دارای ۲۵۰۰ نفر عضو ثابت در فضای حقیقی و ۵۰ نفر عضو در فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر نیز عضو مرکز سیار روستایی شهرستان  در سطح ۲۰ روستا هستند.

هادی ادامه داد: کتابخانه تخصصی ثابت کانون با ۱۳ هزار جلد کتاب و کتابخانه سیار روسیایی کانون با ۱۲ هزار جلد کتاب در ۲۰ روستای شهرستان به جامعه هدف کودکان و نوجوانان در بحث کتابخوانی ارائه خدمات می دهد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اسدآباد بیان کرد: احداث مرکز شماره ۲ کانون، احداث کانون زبان و مرکز سیار روستایی کانون با توجه بیش از پیش مسئولان شهرستان از ضرورت بالایی برخوردار است.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت دانش آموزی و کودکان و نوجوانان مستعد در شهرستان، یک مرکز کانون کافی نیست و باید ضمن توسعه فضای کنونی به احداث و استقرار فضاهای جدید در نقاط مختلف شهرستان اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتابخانه سیار کانون کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان اسدآباد سیار روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان