Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد پهلوانی اظهار کرد: این میزاان سرانه مربوط به سال ۹۸ است که در سال جاری به حساب کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واریز شد.

وی افزود: سرانه بنا به امتیاز کسب شده توسط هرکانون در طرح ملی فهمای ۱ از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۷۰ میلیون ریال پرداخت شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، کودک و نوجوان نیز به کانون های فعال در طرح ملی فهمای پارسال در سال جاری اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوانی با یادآوری اینکه در طرح ملی فهمای سال گذشته دو کانون هرمزگان در رشته های نمایش و دهه کرامت برتر شناخته شدند و در جمع ۱۸ کانون برتر کشور قرار گرفتند، اضافه کرد: هرمزگان در سال گذشته جز چهار استان برتر در طرح ملی فهما و در رشته ارتقا فعالیت های فرهنگی ادبی نیز استان برتر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سیاست های دور جدید مدیریت ستاد، فعالیت های کانون ها از سه سال قبل به سمت بستر فضای مجازی سوق داده شده است، گفت: حمایت های ستاد از کانون ها نیز براساس ارزشیابی سامانه بچه های مسجد صورت می گیرد.

کد خبر 5160633

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد پهلوانی کانون مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بوشهر زلزله شیراز مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا اردبیل شهید طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جارنیوز، این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود،سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود