Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@05:59:42 GMT

‌‌بسیج ‌در بحران کرونا فرمول غلبه بر تحریم‌ها شد‌

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۱۴۹

‌‌بسیج ‌در بحران کرونا فرمول غلبه بر تحریم‌ها شد‌

گروه استان‌ها ـ جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: در بحران کرونا بسیج مستضعفین خود فرمول غلبه بر ناامیدی‌ها و تحریم‌ها شد. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  رشت ‌اظهار داشت: مردم ما دارای احساس مسئولیت بسیار هستند و مسئولان ما باید از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنند؛ در زمانی که همه جا را بحران فرا می‌گیرد وجود یک سازمان با فرماندهی منظم بسیار پراهمیت بوده و سازمان بسیج دارای این ویژگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج گفت: استرس یکی از تنش‌های موجود در زمان حادثه است و مدیریت آن اهمیت بسیاری دارد همچنین تنش‌های روحی در زمان وقوع حادثه سبب به‌وجود آمدن تنش‌های بسیاری در میان مردم و حتی مسئولان و مدیران بحران می‌شود.

وی عنوان داشت: به دلایل مذکور، در زمان وقوع بحران نیروهای امدادی که باید به شکل عملیاتی و سازمان یافته حضور داشته باشند محتاج یک فرماندهی منظم و به دور از بحران و بی‌نظمی هستند؛ مدل شبکه بسیج به گونه‌ای است که دارای یک فرماندهی منظم و به‌ دور از بحران بوده که باید از تمام امکانات آن در زمان بحران استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: خدمات‌رسانی به مردم باید هدف تمام برنامه‌های جامعه اسلامی باشدروایات یادگاران دفاع‌مقدس در گیلان جمع‌آوری می‌شودجانشین سپاه گیلان در امور بسیج: دولت‌ زمینه مشارکت نیروهای بسیجی در سازندگی کشور را فراهم کند

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: فرمان تاریخی معنوی-ولایی برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از سوی نقطه اطمینان بخش ایران یعنی نظام افزار مترقی ولایت فقیه برای ایجاد جبهه‌ای مردمی در برابر همه‌گیری ویروس کرونا صادر شد.

وی گفت: این نظام افزار نوین در عصر جدید برای پیوند مردم و نظام، آن‌گاه که با بسیج عمومی مردم و ستاد مرکزی و نمادین آن یعنی نیروی مقاومت بسیج مستضعفین گره می‌خورد تبلور مردم‌گرایی ارتش متدین، سپاه جان برکف و نیروی انتظامی مردمی و در صدر آن سامانه مومنانه مردمی ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مواجهه با بحران کرونا است.

 حبیبی افزود: بسیج مستضعفین اما در میانه این بحران جهانی و ملی، حماسه ساز شد، مانند شب و روزهای دفاع مقدس به میدان آمد  رزمایش مواسات و همدلی را در اقصی نقاط ایران گسترانیده تا  علاوه بر کمک‌های رسمی دولت و شبکه جان برکف بهداشت و درمان کشور، خود فرمول غلبه بر ناامیدی‌ها و تحریم‌های دشمن غدار باشد. 

وی گفت: در برابر تصاویر عالم‌گیر نزاع دولت‌ها و مردمان در مکاتب مدرن یعنی همان صادرکنندگان دستور تحریم ایرانیان، بسیج به نماد مواسات و  همدلی تبدیل شده و تصویری زیبا از خلق و خوی متعالی ملت بزرگ ایران را به جهان مخابره کرد.

 جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج ابراز داشت: بسیج دارای مجموعه‌های راهبردی و متشکل از نخبگان نیز  بوده و هدف آن برافراشتن پرچم مطالبه‌گری و گفتمان است؛ مجمع عالی بسیج استان گیلان نیز در این راستا فعالیت می‌کند.

 وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب رسالت و مأموریت نخبگان و دلسوزان نظام را سنگین‌تر کرده افزود: در این بیانیه راه روشن بوده و اهداف کلان انقلاب نیز مشخص است و همچنین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اولویت‌های مجموعه‌های انقلابی را مشخص کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان در امور اقشار بسیج تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مانند هر کشوری در برخی حوزه‌ها پیشرفت داشته و از طرفی با مشکلاتی نیز مواجه است ولی با بن بست مواجه نبوده و برای هر مشکلی راه حل علمی و کارآمد وجود دارد.

 وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت نیروی انسانی متخصص فراوانی برخوردار است بیان کرد: فلسفه تشکیل بسیح اقشار نیز بر پایه استفاده از همین ظرفیت‌ها بوده و مأموریت سازمان بسیج، سازماندهی نیروهای بسیجی متخصص و انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای تبدیل به فرصت‌ها در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری است.

 حبیبی گفت: در این راستا شبکه‌سازی، هم‌افزایی و انسجام بخشی اندیش‌ورزان انقلابی کمک به ارتقاء کارآمدی نظام، کمک به کادرسازی نیروهای تراز انقلاب اسلامی، افزایش امید و رضایت‌مندی مردم از نظام، تقویت وحدت و همدلی مردم، نخبگان و مسئولین استان گیلان از جمله رویکردهایی مجمع عالی بسیج استان گیلان است.

انتهای پیام/614/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پارسا عصر دوشنبه در همایش رسانه ای روایان پیشرفت که با همت بسیج رسانه و بسیج کارگری سپاه قدس گیلان در یکی از کارخانجات استان برگزار شد، اظهار کرد: کارگران چراغ راه توسعه و پیشرفت کشور هستند و با وجود تلاش این عزیزان است که تولید جان گرفته است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با استناد از بیانات مقام معظم رهبری در حوزه روایتگری دستاوردهای انقلاب اسلامی اضافه کرد: روایت اول فرصت جولان رسانه ای دشمن را می گیرد و عرصه را برای روایت سازی ها شبهه انگیز تنگ می کند.

پارسا با اشاره به نقش محوری رسانه ها در جهاد تبیین بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی سرلوحه کار رسانه ها قرار گیرد.

وی با اشاره به سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه از سوی دشمن افزود: امیدافزایی همراه با مطالبه گری درست و به هنگام از جامعه رسانه ای و خبرنگاران دور از انتظار نیست.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب قلم فرسایی کنند، گفت: نقش رسانه ها در مردمی سازی اقتصاد و تولید و جریان سازی تولید و اشتغال محوری است.

پارسا با اشاره به اینکه رسانه بازوان قدرتمند تولید و صنعت به شمار می رود، اضافه کرد: تعامل تولیدگران و رسانه ها در راستای جهش تولید ضرورت دارد.

کد خبر 6092525

دیگر خبرها

  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند