Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صدور حکم محکومیت ۳.۴ میلیاردی برای قاچاق جو وارداتی در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از رسیدگی به تخلف یک شرکت تعاونی به دلیل قاچاق جو و جریمه ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیارد ریالی متخلف خبر داد.

علی رحیمی آذر گفت: بر اساس گزارش‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تخلف خرید و فروش کالا برخلاف ضوابط تعیینی دولت جو وارداتی به مقدار ۷۵ هزار کیلوگرم از سوی یک شرکت تعاونی، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی و احراز تخلف، شرکت تعاونی را به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف مواد ضد عفونی کننده و الکل در اردبیل

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و جلوگیری از عرضه کالا‌های تقلبی و غیر بهداشتی، اکیپی متشکل از پلیس امنیت اقتصادی استان و بازرسین این سازمان در قالب گشت مشترک از واحد‌های تولیدی مواد ضدعفونی کننده و الکل بازرسی به عمل آوردند که در این بازرسی مقداری الکل در دبه‌های ۲۰ لیتری، فاقد هویت و هرگونه مارک کشف و ضبط شد.

یوسف شهباززاده افزود: الکل کشف شده در بطری‌های کوچک پر و با مارک آرتاکل روانه بازار می‌شد در حالیکه واحد مذکور فاقد هرگونه پروانه بهره برداری و تولیدی می‌باشد بنابراین تخلف تقلب به ارزش ریالی آن ۶۳ میلیون ریال محرز، برگ گزارش بازرسی تکمیل و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث صدور حکم قاچاق کالا ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاق چوب در بندر پارسیان

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان سرهنگ محمد رستمی امروز ۸ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی