Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی که پس از پایان فصل گذشته از جمع آبی‌پوشان جدا شد، در آستانه حضور دوباره روی نیمکت استقلال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی نسبت به امیر قلعه نویی شانس بیشتری دارد چرا که هم هواداران استقلال او را می‌خواهند و هم باشگاه با جدایی امیر قلعه نویی مخالفت کرده است. از طرفی امیر امسال نتایج خوبی با گل‌گهر نگرفته و تیمش در مکان نهم جدول قرار دارد در حالی که استقلال با محمود فکری سوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده های ما فرهاد مجیدی به احتمال فراوان امروز حکم سرمربیگری استقلال را دریافت و بلافاصله دستیاران خود را معرفی خواهد کرد تا هرچه سریعتر کارش را برای بازی حساس شنبه با فولاد خوزستان آغاز کند.

فرهاد برای رسیدن دوباره به نیمکت استقلال فقط یک امضا کم دارد امضایی که احتمالاً امروز پای قرارداد او خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ برتر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام با تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه استقلال، این تیم سرپرست جدید خود را هم شناخت و آتیلا حجازی پیشکسوت آبی‌ها روی نیمکت شماره یک تیم محبوبش به عنوان سرپرست خواهد نشست.

حجازی روز جمعه برای اولین بار در تمرین استقلال به عنوان سرپرست حضور پیدا کرد و مورد تشویق هواداران قرار گرفت. هواداران استقلال که در کمپ مرحوم ناصر حجازی حضور یافته بودند استقبال ویژه‌ای را از آتیلا انجام دادند و به او یک لقب جالب را هم سپردند.

استقلالی‌ها آتیلا را با لقب «یادگار اسطوره» مورد تشویق قرار دادند و همین موضوع با واکنش او که رفتن به سمت سکو‌ها و دست تکان دادن بود همراه شد. فرزند ناصر حجازی که خودش هم محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال دارد در مصاحبه‌ای که با رسانه‌ها انجام داد نیز نام پدرش را بر زبان آورد.

او گفت: «استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.»

بی‌شک حضور آتیلا حجازی روی نیمکت استقلال در بازی‌های آینده لیگ برتر می‌تواند باعث جذاب‌تر شدن این نیمکت نیز بشود. آتیلا حالا امیدوار است جام قهرمانی لیگ برتر را در پایان فصل به آغوش بکشد و در این مسیر او باید به جواد نکونام و شاگردانش کمک زیادی بکند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)