Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:45:04 GMT

حمله موشکی گسترده به پایگاه آمریکایی ها در «عین الاسد»

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۴۵۴۲

حمله موشکی گسترده به پایگاه آمریکایی ها در «عین الاسد»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گزارش های رسانه ای حاکی از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در استان الانبار است.

بر اساس این گزارش ها، ۱۴ راکت کاتیوشا ۱۰۷ میلی متری پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد واقع در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز گزارش داد که نیروهای آمریکایی بخش نظامی مربوط به خود را در پایگاه عین الاسد بسته‌اند و نیروهای خود را از برج مراقبت خارج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز جزئیات بیشتری در خصوص این حمله موشکی منتشر نشده است.

کد خبر 5160674 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عین الاسد الانبار عراق ایالات متحده امریکا عراق سوریه عربستان سعودی ایران جو بایدن رژیم صهیونیستی جمال خاشقجی روسیه افغانستان فلسطین محمد بن سلمان حشد شعبی برجام عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در این بیانیه آمده: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.
شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • یمن فیلم لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی را منتشر کرد +فیلم
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله موشکی و توپخانه‌ای عربستان به مناطق مرزی یمن
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • حمله موشکی مقاومت به پایگاه نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها