Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مجید فرهمندزاده روز چهارشنبه در نشست با رییس کانون وکلای دادگستری استان با بیان اینکه بعضا گزارشاتی از سودجویی برخی از افراد به عنوان وکیل به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ارسال می شود گفت: این افراد با استفاده از ناآگاهی مردم در قالب موسسات حقوقی به ارائه خدمات حقوقی و قضائی اقدام می کنند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موسسات وقتی در دادگاه با مشکل روبرو می شوند در اقدامی خلاف واقع با پادرمیانی یا مشارکت برخی از وکلا سعی در جلب رضایت شاکی و رفع اتهام از خود می کنند.

فرهمندزاده بر لزوم رصد و نظارت بر فعالیت ها و قراردادهای موسسات حقوقی تاکید کرد و اظهار داشت: کانون وکلای دادگستری باید مانع از مشارکت و فعالیت وکلا در اینگونه موسسات شود.

وی گفت: تنظیم وکالت نامه به صورت سفید از دیگر چالش هایی است که در حوزه فعالیت وکلا دیده می شود که کانون باید به صورت جدی به این حوزه ورود کند.

فرهمندزاده از ارائه وکالت تضمینی به عنوان یکی دیگر از چالش های این حوزه یاد کرد و یادآور شد: تنظیم قرارداد در قالب وکالت تضمینی پرونده هایی را در محاکم استان ایجاد کرده است.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد افزود: فعالیت وکلا در حوزه مشخص شده در پروانه فعالیت خود از جمله مواردی است که باید مورد توجه کانون وکلای دادگستری استان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود برخی از پرونده ها در حوزه وکلا گفت: تشکیل چنین پرونده هایی و رسیدگی به آن شائبه هایی را برای مجموعه وکلا و دستگاه قضای استان در خصوص اعمال نفوذ به وجود خواهد آورد که ورود کانون وکلا به بحث صلح و سازش و حل چنین پرونده هایی بسیار راهگشا است.

برچسب‌ها دادگستری یزد کانون وکلای دادگستری قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری یزد کانون وکلای دادگستری دادگستری یزد کانون وکلای دادگستری قوه قضاییه اخبار کنکور کانون وکلای دادگستری دادگستری استان کانون وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • رییس صداوسیما از پیگیری وضعیت اقتصادی توسط ساترا خبر داد
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر