Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در آخرین مراحل عقد قرارداد با شهریار مغانلو قرار گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس در روز‌های اخیر در راستای تقویت خط حمله این تیم مذاکرات زیادی با شهریار مغانلو و باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه این بازیکن انجام داد.

در نهایت پس از توافق به عمل آمده بین طرفین و رایزنی‌های مغانلو و مدیربرنامه‌هایش در کنار پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت موفق شدند مبلغ مدنظر سانتا‌کلارا برای صدور رضایتنامه این مهاجم لژیونر را کاهش داده و با رقمی معقول‌تر با طرف پرتغالی به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



البته با توجه به خالی بودن حساب باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه با برخی اقدامات و پیگیری‌هایشان توانستند حدود ۵۰ هزار یورو خارج از منابع درآمدی باشگاه تأمین کرده و با واریز آن به حساب سانتاکلارا گام نهایی را برای دریافت رضایتنامه مغانلو بردارند.

همچنین مهاجم فصل گذشته پیکان هم با کاهش مبلغ درخواستی مدنظر خود موافقت کرد تا آخرین مراحل برای جذب این بازیکن طی شود. با این تفاسیر مغانلو در یک قدمی عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفته است.

تنها عاملی که سبب تاخیر در سفر شهریار به ایران شده، منتظر بودن وی برای مشخص شدن جواب تست کرونایش در کشور پرتغال است. طبق پروتکل‌های بهداشتی ابتدا باید جواب تست کرونای مغانلو در پرتغال مشخص شود تا این بازیکن بلافاصله در صورت منفی بودن تست خود به ایران سفر کرده و با پرسپولیس قرارداد ببندد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس شهریار مغانلو استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند