Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، 17 اسفند قرار است سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان انتخابات بارسلونا برگزار شود و از بین «خوان لاپورتا»، ویکتور فونت» و «تونی فریشا»‌ یک نفر مدیریت باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

شب گذشته در مناظره انتخاباتی بارسلونا، لاپورتا در خصوص آینده مسی صحبتی عجیب را به ثبت رسانید و اظهار داشت:‌من رابطه خیلی خوبی با لئو دارم و او هر چیزی که من به او پیشنهاد دهم را در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر من برنده انتخابات نشوم، مطمئن هستم که لئو در بارسلونا نخواهد ماند. می‌دانم اگر کسی غیر از من برنده انتخابات شود، مسی از بارسلونا می‌رود.

وی ادامه داد: موضوع تمدید قرارداد مسی پول نیست، او می خواهد تیم رقابتی باشد و برای کسب جام‌ها بجنگد. من مطمئنم که به پیشنهاد من گوش خواهد داد و اگر کسی دیگر برنده انتخاب شود او خواهد رفت.

این صحبت‌ها در حالی گفته شده که مشخصاً آینده لئو مسی می‌تواند رای زیادی از طرفداران را با خود به همراه داشته باشد. لاپورتا از سال 2003 تا 2010 مدیریت باشگاه را برعهده داشته ولی به گفته فونت دیگر به مانند سال 2003 درخشان نیست و هیچ برنامه‌ای ارائه نداده و فقط می‌خواهد با تجربه خود کار بارسلونا را پیش ببرد.

در برخی نظرسنجی‌ها فریشا و لاپورتا در صدر انتخابات قرار دارند ولی باید دید چه کسی در روز یکشنبه هدایت باشگاه را برعهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لئو مسی لیونل مسی بارسلونا بازیکن بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف