Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، آئین افتتاحی کانون شکوفایی خلاقیت شعبه دانشگاه پیام نور استان قزوین با حضور دکتر مافی رئیس محترم پارک علم و فناوری استان قزوین، حجت الاسلام صفاری معاون دانشگاه، دکتر حاج سید جوادی رئیس اداره پژوهش، کار آفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه به همراه مدیران ستادی دانشگاه و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مافی رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین به تشریح فعالیت‌های در حال انجام در پارک و مراکز رشد استان اشاره کرد و گفت: کانون شکوفایی خلاقیت و کار آفرینی در مراکز و واحد‌های تاکستان، بوئین زهرا، آوج، الوند و آبیک راه اندازی شده است.

او اضافه کرد؛ شهر قزوین به جهت موقعیت صنعتی و قرار گرفتن در میان چندین شهرک صنعتی مکان بسیار مناسبی جهت راه اندازی کانون شکوفایی خلاقیت و حمایت از ایده‌های نوآور و کاربردی جهت حل مشکلات صنایع مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علم و فناوری پیام نور کانون شکوفایی افتتاح پارک علم و فناوری کانون شکوفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد