Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بنیاد مستضعفان جزئیات کمک بلاعوض بنیاد مستضعفان برای تامین مسکن و لوازم خانگی زلزله زدگان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دنا و منطقه سی‌سخت را تشریح کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن منصوری با اشاره به کمک‌های اخیر بنیاد مستضعفان به زلزله زدگان شهرستان دنا و منطقه سی سخت اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین لرزه اخیر در منطقه سی سخت و شهرستان دنا و تخریب منازل و لوازم خانگی برخی از ساکنان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای احداث و بازسازی منازل آسیب دیده و لوازم خانگی تخریب شده خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در این مناطق، بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان را به صورت بلاعوض پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: بر اساس آمار ارسالی از سوی سازمان بهزیستی، در این حادثه تلخ، 48 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی به طور کامل تخریب شده، 228 واحد مسکونی نیازمند تعمیر و بازسازی است و لوازم خانگی بیش از 250 خانوار تحت پوشش نیز تخریب کامل شده و یا بخشی از آن تخریب شده است.

وی گفت: بنیاد مستضعفان بر همین اساس برای تمامی خانواده های تحت پوشش بهزیستی که منازلشان به صورت کامل تخریب شده، 20 میلیون تومان بلاعوض و برای خانه‌های نیازمند تعمیر 10 میلیون تومان پرداخت کرد. همچنین این بنیاد برای تأمین لوازم خانگی منازلی که به طور کامل تخریب شده 10 میلیون تومان و 5 میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خانه‌هایی که بخشی از لوازم خانگی آنها تخریب شده، پرداخت کرد.

به گفته منصوری، بنیاد مستضعفان علاوه بر این کمک‌ها، سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از این زلزله را تأمین خواهد کرد و در روزهای ابتدایی این حادثه نیز یک محموله امدادی معیشتی را برای زلزله زدگان سی سخت ارسال کرده بود.

کمک 4.5 میلیارد تومانی مردم به زلزله‌زدگان‌ سی‌سخت از طریق هلال احمر

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زلزله تحت پوشش بهزیستی بنیاد مستضعفان لوازم خانگی میلیون تومان زلزله زدگان تخریب شده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی