Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما رانندگان پر خطری در سطح شهر تهران داریم که رانندگی آن‌ها در بزرگراه‌ها متفاوت است.

وی ادامه داد: رانندگان به سه دسته رانندگان صبور، رانندگان کم طاقت و رانندگان پر خطر دسته بندی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت تاکید کرد‌:رانندگان پر خطر رانندگانی هستند که خشم خودشان را کنترل نمی‌کنند، هنجار شکن و قانون شکن هستند و تمایل زیادی به انجام حرکات مخاطره آمیز دارند

جوانبخت گفت:رانندگی یک رفتار پیچیده است یک مثال واضح در این موضوع این است که ما وقتی تصادفات را در بزرگراه‌های شهر تهران بررسی می‌کنیم می‌بینیم که در یک سری بزرگراه‌ها مانند آزادگان تفاوت رانندگان پر خطر به این شکل است که معمولا با رانندگان خودرو‌های سنگین و وانت بار‌ها مواجه هستیم.

وی بیان کرد: وقتی بزرگراه‌هایی مانند نیایش همدانی وزین الدین را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که آنجا هم رانندگان پر خطر حضور دارند و جنس رانندگی آن‌ها متفاوت است، آنجا با رانندگان پر خطری مواجه هستیم که تست سرعت و حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دهند.

جوانبخت یادآور شد: متاسفانه چند وقت پیش شاهد آن بودیم که فردی از کیلومتر خود عکس گرفته و در فضای مجازی آنرا انتشار می‌دادند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث رانندگی تخلفات حادثه ساز رانندگان پر خطر بزرگراه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏