Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:43:36 GMT

پنج کودک گمشده پیدا شدند+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۰۴۲

پنج کودک گمشده پیدا شدند+ عکس

پنج کودک گمشده در روستای خیرآباد اسدیه از توابع شهرستان درمیان در خراسان جنوبی پس از تلاش سه ساعته تیم‌های امدادی پیدا شدند.

به گزارش برنا؛ محمد اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی روز چهارشنبه گفت: ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته با اعلام گزارشی مبنی بر مفقودی پنج کودک در محدوده روستای خیرآباد از توابع اسدیه، تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسعدزاده از مشارکت سه تیم امدادی از شعبه درمیان در این عملیات جست و جو خبر داد و افزود: با تلاش سه ساعته این تیم‌ها و با همکاری نیروی انتظامی، کودکان مفقود شده با سلامت کامل پیدا و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

او بیان کرد: کودکان در مسیر روستای گاویج به خیرآباد طی طریق داشتند که به دلیل تاریک شدن هوا و ترس از عوامل محیطی به زیر یکی از پل‌های جاده‌ای پناه بردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خواستار مراقبت خانواده‌ها از کودکان شد و گفت: هر سال گزارش‌هایی مبنی بر مفقودی کودکان و نوجوانان داریم که بعضا به نتایج نامطلوب و دلخراشی منجر می‌شود.

او اظهار کرد: همچنین از شهروندان به ویژه گردشگران خواستاریم قبل از سفر به مناطق کوهستانی و کویری، نسبت به وضعیت آب و هوا و شرایط جغرافیایی اطلاعات کافی را کسب کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کودکان گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، به دلیل سرریز شدن سد خاکی قدیمی این روستا و احتمال شکستگی آن، و با بررسی مدیریت بحران، هلال احمر و دیگر دستگاه ها، دستور تخلیه روستا از سوی مدیریت بحران صادر شد.

۶۰ خانوار ساکن روستای نوده زیرکوه هم اکنون در حال تخلیه و اسکان در شهر آبیز هستند.

مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: به دلیل ادامه بارش‌ها تا صبح فردا، نیرو‌های امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس آماده باش کامل هستند.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد