Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شایعه توصیه مالکان تراکتور به کاپیتان تیم ملی در خصوص رأی مجمع فدراسیون فوتبال شنیده می‌شد، این موضوع با واکنش یکی از مدیران تراکتور مواجه شد. خبرگزاری میزان - روز‌های گذشته انتشار تصویر برگه رأی احسان حاج‌صفی که ادعا می‌شد در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به مصطفی آجورلو رأی داده است، حاشیه‌های زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بعضی از شایعات به گوش رسید که کاپیتان تیم ملی به خاطر توصیه زنوزی مالک باشگاه تراکتور به آجورلو رأی داده است.

در همین راستا جعفر محرم‌پور، قائم‌مقام مدیر باشگاه و مدیر اجرایی تراکتور، در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتشار تصویر برگه رأی کاپیتان تراکتور، اظهار داشت: اینکه در تصاویر ابتدایی حاج صفی پای صندوق رأی حاضر شده هیچ بحثی نیست؛ اما اینکه حتماً برگه رأی مربوط به حاج صفی باشد، شک دارم.

وی ادامه داد: مگر حاج صفی فرد توصیه‌پذیری است که کسی به او بگوید و عیناً رأیش همان باشد؟ به شخصه موردی ندیدم که کسی توصیه‌ای داشته باشد. فرض اینکه ثابت شود او به علی کریمی رأی نداده، مگر فراموش کرده‌ایم حاج‌صفی صاحب رأی است و در عین اینکه رابطه خوبی با کریمی دارد، در انتخابش آزاد است. با این همه واقعاً نمی‌دانم حاج صفی به چه کسی رأی داده، اما این همه هجمه را به کاپیتان تیم ملی قبول ندارم. بیشتر بخوانید: هافبک تراکتور راهی ماشین‌سازی شد

انتهای پیام/ برچسب ها: تراکتور احسان حاج صفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تراکتور احسان حاج صفی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!