Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

با حضور مأموران در بیمارستان تحقیقات آغاز شد. چند جوانی که دوست‌شان به نام شاهرخ را به بیمارستان رسانده بودند، گفتند ضارب جوانی به نام سهیل است.

درحالی‌که مأموران بازجویی‌ها را آغاز کرده بودند، خبر رسید شاهرخ زیر عمل جراحی دوام نیاورده و جانش را از دست داده است، به‌این‌ترتیب پرونده با اتهام قتل پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند سهیل شب حادثه در خانه شاهرخ میهمان بود که درگیری بین آنها اتفاق افتاده و سهیل با چاقو به سمت شاهرخ حمله کرد و او را زد. این درحالی بود که مشخص شد سهیل بعد از واردکردن ضربه مرگبار متواری شده است.

به‌این‌ترتیب تجسس‌ها برای دستگیری سهیل آغاز و او بعد از چندین روز تحقیق سرانجام بازداشت شد. متهم بعد از دستگیری به قتل اعتراف کرد و گفت در یک لحظه عصبانیت دوستش را با چاقو زد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا کیفرخواست علیه متهم خوانده شد. سپس اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. آنها گفتند حاضر به گذشت نیستند و تنها چیزی که آرام‌شان می‌کند صدور حکم قصاص است.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من به‌شدت از کاری که کردم، پشیمان هستم. روز حادثه من و تعدادی از دوستان مشترکمان در خانه شاهرخ بودیم. ما دوستان صمیمی بودیم و ارتباط خوبی با هم داشتیم. روز حادثه دور هم جمع شده بودیم تا خوش بگذرانیم و بازی کنیم و چند ساعتی کنار هم باشیم. شاهرخ پاسور آورد تا بازی کنیم، چند دست که با هم بازی کردیم، متوجه شدم او تقلب می‌کند و با تقلب برنده می‌شود، گفتم این‌طور نمی‌شود چرا تقلب می‌کنی. انکار کرد و به من حرف نامربوطی زد و گفت تو خودت تقلب می‌کنی.


متهم در ادامه گفت: من کنترلم را از دست دادم. آن‌قدر عصبانی شده بودم که نمی‌دانستم چه می‌کنم، در یک لحظه چاقو را برداشتم و به سمتش حمله کردم و یک ضربه هم بیشتر نزدم؛ همان یک ضربه باعث مرگش شد.
متهم در پاسخ به این سؤال که چاقو را از کجا آورده بود، گفت: من چاقو را از بشقاب میوه‌خوری برداشتم، در بشقاب برای میهمان‌ها میوه گذاشته بودند و ما داشتیم بازی می‌کردیم و میوه می‌خوردیم. چاقو هم برای میوه‌ها بود من اصلا فکر نمی‌کردم چاقوی به آن کوچکی بتواند باعث مرگ کسی شود. ضمن اینکه یک لحظه عصبانی شدم و قصدم هم کشتن شاهرخ نبود. من فقط خواستم او را بترسانم. وقتی خون از بدن شاهرخ بیرون زد خیلی ترسیدم و همین ترسم هم باعث شد که فرار کنم.

بعد از دفاعیات متهم و وکیل مدافع او، سهیل یک‌بار دیگر برای بیان آخرین دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام را قبول دارم در برابر کاری که کردم هم دفاعی ندارم و شرمنده اولیای‌دم هستم. من خیلی پشیمانم و حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم کاری که می‌کنم باعث مرگ یکی از بهترین دوستانم شود. من از اولیای‌دم درخواست بخشش دارم و خواهش می‌کنم در تصمیم‌شان تجدیدنظر کنند.

با پایان جلسه دادگاه هیئت قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل و جنایت پلیس یک لحظه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم

جیمی کرگر از قدرت دریبل جمال موسیالا به عنوان یک هافبک شگفت‌زده است. 

طرفداری | جیمی کرگر به بررسی بازی جمال موسیالا و جود بلینگام پرداخته است. 

جمال موسیالا و جود بلینگام که از دوران کودکی دوستان نزدیک هم به شمار می‌روند، شب گذشته در چارچوب بازی بایرن مونیخ و رئال مادردید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار گرفتند. موسیالا در حالی که بلینگام از دقیقه 75 زمین بازی را ترک کرده بود، به طور کامل به میدان رفت و عملکرد چشم‌نوازی نیز به نمایش گذاشت. ستاره باواریایی‌ها که علاقه تیمی مثل منچسترسیتی را به خود جلب کرده، به گفته مکس ابرل آینده بایرن مونیخ خواهد بود. جیمی کرگر با تمجید از عملکرد این بازیکن به مقایسه او با بلینگام پرداخته است:

جمال موسیالا منحصر به فرد است، شما بازیکنانی را در مناطق مرکزی زمین نمی‌بینید که به این شکل دریبل بزنند. اصلا چنین چیزی را نمی‌بینید. جود بلینگام که بازیکن فوق العاده‌‌ای است، با موسیالا فرق دارد. تعداد کمی از بازیکنان، یا اصلا هیچ بازیکنی در فوتبال اروپا، در حال حاضر این کار را انجام نمی‌دهند. وقتی بازیکنانی را می‌بینید که از سد بازیکنان دیگر عبور می‌کنند، شما را به یاد تماشای مارادونا در دوران کودکی می‌اندازد. اگرچه بلینگام و موسیالا دو بازیکن باورنکردنی هستند، اما متفاوتند.

 

کرگر روی آنتن CBS ادامه داد:

تماشای بازی موسیالا را دوست دارم. احتمالا از دیدن بازی او بیشتر از جود بلینگام لذت می‌برم. جود با کاریزما و روحیه‌اش قدرتمند است. اما ما چیزهایی از موسیالا می‌بینم که فقط او انجام می‌دهد. او دریبل می‌زند. منظورم وینگری نیست که یک فولبک را کنار می‌گذارد، این موضوع در میانه زمین متفاوت است. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!