Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مسئولان شهر خودرو برای جذب فرشاد فرجی هستند.
به گزارش آریا، یحیی گل‌ محمدی بعد از حضور مهدی ترابی در پرسپولیس، در انتظار جذب شهریار مغانلو است و گفته می‌شود این‌ مهاجم به‌ زودی با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد. سرمربی پرسپولیس در پست دفاع میانی هم درصدد تقویت تیمش است و مسئولان باشگاه با نظر او، در حال مذاکره با باشگاه شهر خودرو برای جذب فرشاد فرجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه شهر خودرو مدتی است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود نفراتی مثل قاسمی‌نژاد و فرجی از این تیم جدا خواهند شد تا قسمتی از مشکلات این تیم برطرف شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فرجی به لیست پرسپولیس اضافه خواهد‌ شد. پرسپولیس برای جذب این بازیکن مبلغی را بابت صدور رضایت‌نامه به باشگاه شهرخودرو پرداخت خواهد کرد.
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا یکی از مدافعان موردنظر یحیی گل‌محمدی را از تیم شهرخودرو جذب کند اما تحت قرارداد بودن این بازیکنان کار را سخت کرده است. تیم فوتبال پرسپولیس در حالی اولین بازی نیم فصل دوم را انجام داد که تنها خرید زمستانی این تیم مهدی ترابی بوده است. اما باتوجه به فاصله دو هفته ای تا پایان نقل و انتقالات، قرمزها هنوز به دنبال برآورده کردن خواسته های یحیی گل‌محمدی هستند.
باتوجه به جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری، سرمربی پرسپولیس خرید یک مدافع میانی را در دستور کار مدیران این باشگاه قرار داده و دو گزینه را نیز معرفی کرده است؛ فرشاد فرجی و علی نعمتی. بازیکنانی که در تیم شهرخودرو شاگرد او بودند و در جریان کسب سهمیه آسیایی برای شهرخودرو نمایش های قابل قبولی را ارائه کردند تا یحیی مجاب به جذب آن ها برای پرسپولیس شود. علی نعمتی مدافع 25 ساله ای است که با قد و قامت 182 سانتی متری در خط دفاعی نقش آفرینی می‌کند و فرشاد فرجی 26 ساله نیز پس از حضور در تیم هایی چون صنعت نفت، راه آهن، خونه به خونه و... حالا آماده یک انتقال بزرگ است. او فصل گذشته تک گل تیم شهرخودرو در دیدار با پرسپولیس را زد که منجر به شکست سرخپوشان با هدایت گابریل کالدرون شد.
با این حال مانع اصلی بر سر انتقال این دو بازیکن، قرارداد آن ها با شهرخودروست. نعمتی قراردادی 1.5 ساله با تیم مشهدی دارد و به همین خاطر حضورش در پرسپولیس کمی سخت به نظر می‌رسد. فرشاد فرجی هم اگرچه هنوز بازیکن آزاد نشده اما تنها شش ماه از قراردادش مانده و شاید به همین خاطر توفیق در مذاکره با او، محتمل تر باشد.
پیشنهاد اولیه شهرخودرو برای جذب این بازیکن سه میلیارد تومان بوده که رقم هنگفتی محسوب می‌شود. با این حال پرسپولیسی ها مذاکرات را ادامه می‌دهند و امیدوارند که شهرخودرو باتوجه به مشکلات مالی اش به این انتقال رضایت دهد. برنامه دیگر پرسپولیس این است که هر کدام از بازیکنان خودشان به سراغ رضایت نامه بروند و مدیران باشگاه مشهدی را برای صدور آن راضی کنند و از آن طرف پرسپولیس با امضای قرارداد سه ساله، نظر آن ها را جلب کند؛ مشابه اتفاقی که در انتقال میلاد سرلک رخ داد و این بازیکن به پرسپولیس پیوست.
به نظر می‌رسد در روزهای آینده روند مذاکرات سریع تر پیش برود و شاید پرسپولیس برای سومین بازی نیم فصل یا دیدار جام حذفی، یکی از این بازیکنان را در اختیار داشته باشد. اما نکته اصلی این است که به جز پرسپولیس و خود بازیکن، یک طرف دیگر یعنی شهرخودرو هم در مذاکرات حضور دارد و به همین خاطر قرمزها نمی‌توانند از قطعی بودن این خرید اطمینان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرشاد فرجی باشگاه پرسپولیس یحیی مدافع فرشاد فرجی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها