Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@11:46:39 GMT

پرسپولیس صدر ماند، سیدجلال رکورد شکست

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۴۳۶

پرسپولیس صدر ماند، سیدجلال رکورد شکست

هفته شانزدهم لیگ برتر که در واقع اولین بازی دور برگشت لیگ بود، در حالی شنبه با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد که از نکات قابل توجه آن 4 تساوی 1-1 بود و 3 دیدار هم با برد 1-0 به پایان رسید و تنها بازی دو گله هم مربوط به بازی پیکان و صنعت نفت بود که 2-0 به سود خودروسازان به پایان رسید.

در بازی‌های این هفته، رسول خطیبی سرمربی جدید تراکتور خیلی خوش شانس بود که محمد عباس‌زاده در دقایق پایانی بازی توانست گل تساوی را به نفت‌ مسجدسلیمان بزند تا شروع کارش با شکست نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه خطیبی، مسعود شجاعی سرمربی موقت تراکتور را نیمکت نشین کرده بود و او را از دقیقه 76 به میدان فرستاد. استقلال هم در شرایطی برابر مس در چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به تساوی رسید که مهدی قایدی با وجود 11 روز غیبت در تمرین در ترکیب آبی پوشان قرار گرفت ولی نتوانست کاری از پیش ببرد و فکری را روی نیمکت استقلال ماندنی کند.

شروع به کار مهدی پاشازاده در ماشین‌سازی‌تبریز هم با تساوی مقابل شهرخودرو همراه بود و شاگردان سید مهدی رحمتی هم با وجود فشارهایی که در این هفته‌ها به خاطر موضوع مالکیت این باشگاه تحمل می‌‌کنند، حداقل دست خالی به مشهد بازنگشتند. یکی از نکات قابل توجه در این بازی صحنه‌ای بود که داور یکی از نیمکت نشینان شهرخودرو را اخراج کرد اما به دلیل اعتراضی که به او کردند، از این تصمیم منصرف شد!

نساجی هم بعد از 4 باخت با مجید جلالی برابر آلومینیوم مساوی کرد و آلومینیوم هم که تا همین هفته پیش خطیبی را روی نیمکتش داشت این بار با محمود خرمزی و کادرفنی موقت با چنگ و دندان امتیاز گرفت.

پیکان در شرایطی صنعت نفت را برد که آبادانی‌ها که ابتدای لیگ توانسته بودند با کسب نتایج خوب مدعی شوند، غرق در مشکلات مالی شده‌اند.

سپاهان هم با یک گل، گل گهر را برد تا شاگردان محرم نویدکیا، انتقام شکست دور رفت را از سیرجانی‌ها و امیر قلعه‌نویی بگیرند. جالب اینکه سرمربی سپاهان که ادبیات متفاوتی را در مصاحبه‌های خود در پیش گرفته بعد از این برد از قلعه‌نویی بابت تیم خوبی که در سپاهان ساخته بوده، تشکر کرد. در این بازی سجاد شهباززاده گلزنی کرد تا در صدر جدول گلزنان لیگ 13 گله شود. این در حالی است که گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای گل گهر که 10 گله است، موفق به گلزنی برای تیمش نشد.

پرسپولیس هم بردهای 1-0 خود را این بار مقابل سایپا تکرار کرد تا در صدر باقی بماند. جالب‌تر اینکه باز هم سیدجلال حسینی کاپیتان قرمزها گل 3 امتیازی زد و در این فصل 4 گله شد. او 215 بازی برای پرسپولیس انجام داده تا از کریم باقری مربی این تیم که 214 بازی برای پرسپولیس انجام داده بود، عبور کند.

فولادی‌ها هم در روزی که تولد فرزند آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی خود را به طور جالبی در ورزشگاه به او تبریک گفتند، با گل او ذوب آهن را بردند تا اصفهانی‌ها با حضور سید مجتبی حسینی هم بازنده شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول