Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  در راستای تحقق و برقراری عدالت ارتباطی و توسعه شبکه در روستاها ومناطق کم برخوردار، عملیات توسعه دیتای مخابرات در مرکز تلفن کم ظرفیت ترکالکی شهرستان گتوند اجرا شد و ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز به ۶۴۰ پورت افزایش یافت. 
وی گفت: با توسعه فنی مخابراتی و افزایش ظرفیت شبکه دیتا در این مرکز، امکان بهره مندی بیش از پیش مشترکان تلفن ثابت مرکز ترکالکی شهرستان گتوند از شبکه اینترنت پر سرعت خانگی ADSL فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فلاح زاده ادامه داد: با افزایش امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنان این روستا می توانند با شماره گیری  تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت ADSL خانگی بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: پیش از این به منظور پاسخ گویی به نیازهای مشتریان در خصوص استفاده بهینه از سرویس ها و سهولت دسترسی به شبکه دیتای مخابراتی و در راستای ارتباطی فراگیر پهنای باند این مرکز از ۱۰۰ مگابیت به ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه افزایش یافته بود.

شهرستان گتوند در شمال شوشتر واقع است و در سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود۷۴ هزار تن جمعیت داشته‌است.

برچسب‌ها گتوند ارتباطات خوزستان شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گتوند ارتباطات خوزستان گتوند ارتباطات خوزستان شرکت مخابرات ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان زابل، گفت: به منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی این شهرستان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات با موضوع روند توسعه طرحه فیبرنوری و نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان منعقد شد.
ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، افزود: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.
وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی ادامه داد: با برنامه ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟