Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@15:51:00 GMT

یک ملک تجاری در حال ساخت روی تابلوی بورس کالا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۶۵۴

یک ملک تجاری در حال ساخت روی تابلوی بورس کالا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کالاخبر، براساس این اطلاعیه، پروژه مجتمع تجاری و گردشگری در حال ساخت در دویست و هفتاد و دومین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۳ آذرماه در بازار فرعی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفته بود و اکنون به مرحله عرضه رسیده است.

در امیدنامه پذیرش این ملک آمده است که کاربری این ملک تجاری بوده و مساحت عرصه ۶۳۸۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۵ متر مربع و مساحت عیان ۹۴۴۱.۵ متر مربع است. مستحدثات، ابنیه و تاسیسات نیز شامل برق ۴۰۰ آمپر، آب،  ۲۰۷۰ متر مربع سوله و۵۹۴۰ متر مربع در سه طبقه اسکلت بتونی است. میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مذکور ۵۰ درصد عنوان شده و قیمت پایه عرضه ۲۰۵ میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تومان در نظر گرفته شده است.

این ملک که در قم، فلکه شهر قائم، بلوار خلیج فارس، قبل از خیابان کاسه‌گری، مجتمع تجاری جام جم واقع شده به صورت یکجا در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گفته کارشناسان، ایجاد شفافیت، بازاریابی از سوی کارگزاران بازار سرمایه، نبود تشریفات مربوط به مراحل زمان‌بر مزایده و کشف عادلانه قیمت، دلیل استقبال از عرضه املاک در بورس کالای ایران است.

شرایط پرداخت در این معامله نیز چنین اعلام شده که ۳۰ درصد از مبلغ به صورت نقد تا ۷ روز کاری بعد از انجام معامله خواهد بود و ۵۰درصد مبلغ نیز ۲۰ روز کاری پس از واریز مرحله اول در نظر گرفته است که به طور همزمان تحویل ملک صورت گرفته و در مرحله سوم ۲۰ درصد مبلغ ۲۰ روز کاری بعد از واریز مرحله دوم انجام شده و به طور همزمان انتقال قطعی سند صورت می‌گیرد.

گفتنی است، پذیرش و عرضه این ملک تجاری پس از عرضه‌های موفق یک واحد تجاری در شهر جدید پردیس، یک قطعه زمین بانک اقتصاد نوین در بندرعباس و یک قطعه زمین وزارت دفاع در دماوند، گامی در جهت تحکیم پیوند بازار سرمایه و مسکن و شفافیت معاملات املاک خواهد بود.

پربیننده ترین انتخابات غیرقانونی ارزش سهام عدالت من (۱۱ اسفندماه) از وعده تا واقعیت؛ چه سرانجامی در انتظار سهامداران هپکو است؟/ هپکو در سال آینده تولیدی خواهد داشت؟ ارزش سهام عدالت من (۱۲ اسفندماه) نمای پایانی بورس امروز/ حمایت‌ها هم منجی بازار نشد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه بازار سهام بورس کالای ایران بازار مسکن معاملات املاک وضعیت بورس وضعیت بورس امروز برجام متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟