Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها -رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ثبت روز بدون فوتی کرونایی در استان خبر داد و گفت: از مردم انتظار داریم با کاهش آمار تلفات و فوتی‌ها دچار عادی‌انگاری نشوند و این تلاش‌ها را به باد فراموشی نسپارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، شهرام حبیب‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت کرونایی در استان اردبیل اظهار داشت: امروز در دو ماه اخیر هشتمین بار آمار فوتی‌های کرونایی در استان اردبیل به صفر رسیده و این نشانه خوبی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اظهار نگرانی‌ها به خاطر آمار مرگ و میرها نیز بیان کرد: متأسفانه همین که مردم آمار کرونا در استان اردبیل را با روند نزولی مشاهده می‌کنند همه سختی‌ها و شکننده بودن وضعیت را فراموش می‌کنند که به همین منظور از مردم انتظار داریم با کاهش آمار تلفات و فوتی‌ها دچار عادی‌انگاری نشوند و این تلاش‌ها را به باد فراموشی نسپارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: به هیچ عنوان کرونا تمام نشده و جهش‌یافتگی این ویروس با عنوان کرونای انگلیسی و نگرانی از شیوع آن در استان یکی از مشکلات اساسی است که باید در این زمینه همگان هوشیار باشند و تمامی اصول و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

وضعیت کرونایی استان زنجان همچنان شکننده استکرونا جیب‌های نیازمندان را خالی‌تر کرد؛ چشم‌هایی که در شب عید به دست‌های مهربان خیران دوخته شدکرونا در جهان/ شمار مبتلایان از 115 میلیون نفر گذشت +جدول تغییرات

حبیب‌زاده بیان کرد: متأسفانه حضور در اماکن عمومی اعم از اتوبوس‌ها، مطب‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سطح شهر نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می‌هد که امیدواریم در این زمینه نظارت‌ها و بازرسی‌های بیشتری مبنای کار قرار گیرد و نسبت به تجمعات و خطرات آن آگاهی‌دهی‌های بیشتری انجام یابد.

وی اظهار کرد: آمار مؤید وضعیت پایدار و باثبات نیست، بلکه با شرایط کاملاً شکننده‌ای مواجه هستیم که با بی‌ـوجهی شهروندان خطرناک‌تر نیز خواهد شد که به همین دلیل نیاز است مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند و وضعیت را از شرایط کنونی خارج کنند.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونایی در استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوش‌زد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخ‌پوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به‌گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. سرخ‌ها آماده دیدار برابر نساجی در هفته بیست و ششم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد