Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:32:22 GMT

سردمداران FATF خود حامیان اصلی تروریسم هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۶۷۹

سردمداران FATF خود حامیان اصلی تروریسم هستند

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: سردمداران FATF خود از حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت‌های آشکار و پنهانی از گروه‌های تروریستی به ویژه در منطقه غرب آسیا داشته‌اند.

به گزارش مشرق، آراشاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: سردمداران FATF خود حامیان اصلی تروریسم هستند و حمایت آشکار و پنهان این کشورها از گروه‌های تروریستی در منطقه غرب آسیا گواهی بر این مدعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بیانیه نمایندگان مجلس درخصوص FATF

وی افزود:‌ شفافیت مالی و مبارزه با تأمین مالی تروریست ظاهر FATF است و در باطن موجب تسلط استکبار جهانی بر اقتصاد کشورها می‌شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: هیچ کشوری حاضر نیست اطلاعات مالی خود را در اختیار کشور دیگر قرار دهد و به اینکه به اسم شفافیت ما بخواهیم اطلاعات مالی خود را در اختیار کنوانسیون‌های FATF  قرار دهیم کار قابل قبولی نیست.

شاوردیان خاطرنشان کرد: عضویت در کنوانسیون‌های FATF  نه تنها برای ما گشایشی ندارد بلکه تنگناها و سختی‌های بیشتری را به ما تحمیل خواهد کرد و سفره مردم ما کوچک‌تر خواهد شد.گ

بیشتر بخوانید: گردانندگان FATF عاملان ترور سردار سلیمانی ر ا دراختیار ما بگذارند

وی افزود: قوانین FATF به گونه‌ای است که هیچ برداشتی از آن نمی‌توانست داشت که عضویت در این کنواسیون‌ها موجب گشایش در اقتصاد کشور می‌شود و این موضوع به هیچ وجه در قوانین این مجموعه تصریح نشده است.

در پایان گفت: مبارزه با پولشویی و تروریسم خوب است و ایران هم از آن حمایت می‌کند اما چه تضمینی دارد به اسم مبارزه با پولشویی اطلاعات مالی ایران در اختیار دشمنان قرار نگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مجلس شورای اسلامی تروریسم ایران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، مهدی ساسانی گفت: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قرارداد‌های اجاره خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه طبق آخرین آمار بیش از ۲۵۵ هزار و ۵۱۱ متقاضی در سامانه خودنویس ثبت نام کرده‌اند، یادآور شد: هم اکنون قرارداد‌های اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش به آن افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

به گفته ساسانی، سامانه خودنویس از خرداد ۱۴۰۲ در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد. همچنین ۲۱ بهمن سال گذشته نیز دسترسی مشاوران املاک تهران را به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) حذف کردیم و هم‌اکنون مشاوران املاک برای ثبت قرارداد‌های اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • ثبت ۲۵۵ هزار قرارداد اجاره در سامانه «خودنویس»
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • پولشویی
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند