Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، گالری ریشه که در باغی در خیابان فرشته قرار گرفته شده است، در نخستین اتفاق خود هم زمان با روز درخت کاری به نام شش هنرمند شاخص ایران که سالیان متمادی به آفرینش آثار هنری با موضوع درخت پرداختند، ۶ نهال درخت خواهد کاشت.

این شش هنرمند عبارتند از: سهراب سپهری، عباس کیارستمی، حسین محجوبی، داوود امدادیان، ابوالقاسم سعیدی و منوچهر نیازی که در یک فضای ویژه گزیده‌ای از آثارشان نیز به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان، رویدادی محیط‌زیستی توسط امین شجاعی هنرمند بینارشته‌ای در محوطه باغ اجرا خواهد شد.

گالری ریشه ۲۹ با محوریت ارائه مجسمه‌های فضای باز و هنرهای چندرسانه‌ای در خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، پلاک ۳۱ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، این گالری همه روزه ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر است.

 

 

* حمایت ۵۰ هنرمند از بیماران مبتلا به سرطان

۵۰ هنرمند معاصر ایران، با ارائه بیش از ۷۰ اثر در حمایت از بیماران تحت پوشش موسسه خیریه بهنام دهش پور، در کنار بیماران مبتلا به سرطان قرار گرفته‌اند و عواید حاصل از فروش آثارشان را به هزینه های درمان آنها اختصاص می‌دهند.

در این نمایشگاه آثاری از احمد آریـا منش، آذر آل طاها، فریـدون آو، اکـرم ابــوالحـسنی، شرمینـه ابوترابی، محمـد احصـایـی، امیـر اردویی، عبـدی اسبـقی، فـرح اصــولی، سیمیـن اکـرامـی، رضـا بانگیـز، هما بذر افشـان، تـارا بهبـهـانی، طاهـا بهبـهـانی، علی ترقـی.جاه، وحیـد چمانی، محسن دایی نـبی، بهـرام دبیـری، مصطـفی دشـتی، امیـد خاکبـاز، روح‌اللـه حسیــن زاده، اسماعیـل رشـوند، مجتـبی رمـزی، علی رضـوی، مریم سالـور، علیرضا سعادتمنــد، پیمـان شعـفی، بهـزاد شیـشه‌گـران، دلبــر شهـباز، میر یعقـوب سگ تراش، رضـوان صـادق‌زاده، عیـن‌الدیـن صادق‌زاده، قـدرت‌الله عاقلـی، حمیـد عجـمی، ناصـر عزیـزی، حـدیث علیـپور، حمیدرضا فتـوحی، محمد هادی فــدوی، مهـرداد فلاح، نیلوفر قادری.نـژاد، خلیـل کویکـی، رضا لاهیـجی، حسیـن محجـوبی، فـرزانه محجـوبی، احمـد محمـدپور، سیـده لیلا موسـوی، میـنا نـادری، علـی نـدایی، گیــزلا وارگاسیـنایی، شهـروز هاشـمی و شهـلا همـایـونی در چهارمین نمایشگاه هنرمندان معاصر به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه روز جمعه (۱۵ اسفندماه) ساعت ۱۶ در فرهنگسرای نیاوران آغاز به کار می کند و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد. ساعت بازدید در روزهـای هفتـه ۱۰ تا ۱۸ و در روزهـای تعطیل ۱۴ تا ۱۸ است. 

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید آثار می توانند به نشانی فرهنگسرای نیـاوران، خـیـابان پاسداران، مقـابل پارک نیـاوران مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، وب سایت موسسه خیریه بهنام دهش پور به نشانی behnamcharity.org.ir در دسترس است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بهنام دهش پور روز درختکاری کاشت درخت گالری هنری فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به رونمایی از فروشگاه اینترنتی خرید و فروش محصولات صنایع‌ دستی با عنوان هفت گالری در نمایشگاه بین المللی اکسپو ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است، گفت: این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی اقلام و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان را به زبان‌های عربی و انگلیسی عرضه می‌کند.

او با بیان اینکه این سایت به آدرس www.haftgallery قابل دست. یابی است، افزود: این فروشگاه اینترنتی از سال ۹۷ با تعداد ۵۰ هنرمند و ۵۰۰ قلم محصول در سایت خود به زبان فارسی آغاز به کار کرد و در حال حاضر با ۲۵۰هنرمند و تعداد بیش از ۲هزار قلم محصول سایت خود را به دو زبان دیگر بین المللی ارتقاء داده است.

ایزدی به امکان دست‌یابی به بازار‌های بین‌المللی مانند کانادا، انگلیس، عمارات و همچنین توسعه مباحث صادرات و قابلیت فروش بین المللی و صادرات صنایع‌دستی از طریق این سایت اشاره کرد.

او گفت: سایت فروشگاهی صنایع‌دستی هفت گالری باسرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سازمان فنآوری و اطلاعات استان به نتیجه رسیده است و بستر مناسبی جهت عرضه الکترونیک و فروش بین‌المللی صنایع‌دستی ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: برای توسعه صنایع‌دستی توجه به فناوری‌های جدید، اجرای آلمان‌های بومی و محلی و اصالت کالا‌های تولید شده، الزامی است.

نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) هیأت کجا برویم؟
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد