Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:34:42 GMT

واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۸۲۳

واحدهای صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر فعال می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر صبح چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: در سال جهش تولید تلاش‌های زیادی برای افزایش ظرفیت تولید در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی رفع مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی و صنعتی را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا نشست‌های مختلفی با صنایع برگزار شده و بازدیدهای مستمری از این واحدها داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نشست‌های مفصلی در این حوزه داشته است و ۷۷۳ موضوع مورد تصویب قرار گرفته که تاکنون بیش از ۵۰۰ مصوبه اجرایی شده است.

وی از رفع مشکلات و تأمین نیازهای واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان خبر داد و بیان کرد: امسال ۴۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشته است و شاهد فعالیت مجدد آنها هستیم.

زرین‌فر اضافه کرد: ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی که با بخشی از ظرفیت خود کار می‌کردند با افزایش تولید روبرو شده و برخی از واحدهای تملک‌شده توسط بانک‌ها نیز رفع تملک شدند.

وی از پرداخت دو هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خبر داد و افزود: استان بوشهر در کشور دارای جایگاه هشتم از نظر پرداخت این تسهیلات است.

کد خبر 5160762

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر جهش تولید ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان بوشهر زلزله شیراز مشهد لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شهید اردبیل صنعتی و تولیدی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: ۱۵۸ واحد تولیدی در استان زنجان راکد یا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت- در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی بر اهتمام جدی اعضا برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: با عنایت به تاکید چندین ساله معظم‌له توجه بر اقتصاد کشور، مسئولیت همه را سنگین‌تر می‌کند که نیازمند همت و تلاش مضاعف بخش‌های دولتی و خصوصی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در جلسات و سخنان خود در جمع مسئولان قضائی دادگستری‌های سراسر کشور تاکید بر رصد و پیگیری جدی مسئولان قضائی برای رفع موانع و مشکلات قضائی واحدهای تولیدی داشتند، بیان کرد: دادگستری استان زنجان در اجرای دستورات و تأکیدات رئیس دستگاه قضا به دنبال ارائه راهکار و کمک برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی است.

فرجی‌برحق با اشاره به گزارش رئیس صمت استان مبنی بر تعطیلی یا راکد ماندن تعداد ۱۵۸ واحد تولیدی در استان تاکید کرد: تعطیلی این تعداد واحد تولیدی در استان قابل پذیرش نیست، بنابراین با اولویت‌بندی و انجام کار کارشناسی و تخصصی از سوی مسئولان متولی امر راهکارهایی برای رفع موانع این واحدها صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری زنجان اظهار کرد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جدید باید همراه با خروجی مثبت و اقدامات مؤثر باشد، همه مسئولان باید برای تحقق شعار سال یک کار عملیاتی و جهادی انجام دهند و انتظار ما فعال کردن واحدهای تولیدی راکد در استان است.

به گزارش ایمنا، در ابتدای جلسه رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی از بخش‌های شرکت آنا کیمیا منگنز و آنا شیشه که در حال احداث است، بازدید کرد.

کد خبر 747859

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند