Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی تراکتور به رای حاج‌ صفی در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد

در حالی که شایعه توصیه مالکان تراکتور به کاپیتان تیم ملی در خصوص رای مجمع فدراسیون فوتبال شنیده می‌ شد، این موضوع با واکنش یکی از مدیران تراکتور مواجه شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، روز‌های گذشته انتشار تصویر برگه رأی احسان حاج‌ صفی که نشان می‌ داد در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به مصطفی آجورلو رأی داده است، حاشیه‌ های زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی بعضی از شایعات به گوش رسید که کاپیتان تیم ملی به خاطر توصیه زنوزی مالک باشگاه تراکتور به آجورلو رأی داده است.

در همین راستا جعفر محرم‌ پور، قائم‌ مقام مدیر باشگاه و مدیر اجرایی تراکتور، در خصوص انتشار تصویر برگه رأی کاپیتان تراکتور، گفت:

اینکه در تصاویر ابتدایی حاج صفی پای صندوق رأی حاضر شده هیچ بحثی نیست؛ اما اینکه حتماً برگه رأی مربوط به حاج صفی باشد، شک دارم.

محرم پور ادامه داد:

مگر حاج صفی فرد توصیه‌ پذیری است که کسی به او بگوید و عیناً رأیش همان باشد؟ به شخصه موردی ندیدم که کسی توصیه‌ ای داشته باشد. فرض اینکه ثابت شود او به علی کریمی رأی نداده، مگر فراموش کرده‌ ایم حاج‌صفی صاحب رأی است و در عین  اینکه رابطه خوبی با کریمی دارد، در انتخابش آزاد است. با این همه واقعاً نمی‌ دانم حاج صفی به چه کسی رأی داده، اما این همه هجمه را به کاپیتان تیم ملی قبول ندارم.

اخبار داغ 

ساکت الهامی به ساختمان باشگاه استقلال رفت دستیار کارلوس کی‌ روش: طارمی چهار سال پیش به فوتبال اروپا پیشنهاد شد دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت ابراهیموویچ در افتتاحیه فستیوال موسیقی سانرمو: باعث افتخار است که زلاتان در این مراسم حضور دارد آندره آ پیرلو: بازیکنان اینتر دو سال است که در کنار یکدیگر بازی می کنند اما ما تازه در شروع راه هستیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد

مالک مشترک باشگاه منچستریونایتد، از قطع همکاری این باشگاه با دو تن از مدیران آن خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

رتکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز