Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاراوزنه برداران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، بیست و هفتمین دوره مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور، یادبود سیامند رحمان، در بخش آقایان با حضور ناظر کمیته بین المللی پارالمپیک از ۱۱ اسفند به مدت دو روز در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد و سهم خراسان رضوی چهار مدال بود

در این دوره از مسابقات علی سیفی در دسته ۵۹ کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلو طلا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دسته ۶۵ کیلوگرم جوانان آرش شریفی با رکورد ۷۳ کیلو مدال طلا را از آن خود کرد. ناصر محمدی وزنه بردار کاشمری در دسته ۷۲ کیلوگرم با اختلاف بسیار اندکی به مقام سوم رسید و گردن آویز برنز را بدست آورد. مدال برنز دسته ۹۷ کیلوگرم هم به حسین فسنقری وزنه برداری سبزواری رسید او رکورد ۱۷۶ کیلو در این دسته را بجا گذاشت.

تیم خراسان رضوی با مربیگری مجید فرامرزی و سرپرستی حامد نکاحی در این رقابت‌ها حضور داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز