Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:20:49 GMT

تعویض طلایی دست نشان برای کام‌بک(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۰۰۲

رایکا بابل موفق شد در یک دیدار دراماتیک برابر بادران به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را در دیدار خانگی مال خود کند.

به گزارش ورزش سه، تیم رایکا بابل روز گذشته و در خانه میزبان تیم بادران بود و در پایان نیمه نخست تیم بادران موفق شد با نتیجه دو بر صفر به رختکن برود. رایکا بابل اما در نیمه دوم متحول شد و سه گل زد تا یک بازگشت دراماتیک را در دیدار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صیاد کوکبی تعویض طلایی نادر دست نشان بود که در نیمه دوم به میدان رفت و موفق شد گل دوم تیمش را از پشت محوطه جریمه به زیبایی به ثمر برساند و توانست در دقیقه ۹۰ ریباند ضربه خودش پس از برخورد به تیرک دروازه را گل کند تا نادر دست نشان سر از پا نشناسد و یک برد بسیار شیرین را در خانه به دست بیاورد.

 

 

کوکبی که سابقه بازی در فولاد نوین، شهرداری ماهشهر و نیروی زمینی تهران را دارد، اهل شهرستان بهمئی لیکک استان کهگیلویه و بویراحمد است اما  خیلی دیر توانسته توانایی خود را در لیگ یک نشان بدهد. او تا کنون برای رایکا در مسابقات این فصل چهار گل زده و چهار پاس گل داده تا یکی از ستاره‌های اصلی تیم دست نشان در لیگ یک باشد و یکی از موثرترین بازیکنان لیگ یک لقب بگیرد.

 

رایکا بابل با این برد ۲۱ امتیازی شد و در رده دهم جدول لیگ یک قرار گرفت. شاگردان نادر دست نشان باید در دیدار بعد برابر خوشه طلایی ساوه قرار بگیرند.

دسته یک رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل رایکا بابل دست نشان لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه در تایلند برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۴ ایران در ضربات پنالتی به پایان رسید.

شاگردان شمسایی موفق شدند روی یک ضدحمله سریع روی حرکت سالار آقاپور با گل به خودی عادلوف گل اول را به ثمر برساند. در ادامه ازبکستان موفق شد روی یک ضربه شروع مجدد توسط جورائف گل تساوی را به ثمر برساند.

ازبک‌ها قبل از پایان نیمه اول روی یک کار تیمی توسط زیانوف گل دوم را وارد دروازه ایران کردند و نیمه اول با برتری ۲ بر یک ازبکستان به پایان رسید.

فشار حملات ایران در نیمه دوم جواب داد و بازهم زیانوف به اشتباه دروازه ازبکستان را باز کرد تا همه چیز به تساوی کشیده شود. یوزهای ایرانی در ادامه موفق شدند به خوبی از اخراج عادلوف استفاده کنند و توسط بهروز عظیمی گل سوم را به ثمر برسانند.

بازهم دروازه ایران در این رقابت‌ها خیلی راحت باز شد. زیانوف موفق شد به راحتی در این دیدار دبل کند و یک‌بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا تکلیف برنده این دیدار در وقت‌های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در همان ابتدای وقت‌های اضافی اول ایران صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شد که المورودف دروازه‌بان ازبک‌ها بازی درخشان خودش را با مهار ضربه سالار آقاپور تکمیل کرد. در نهایت این دیدار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شد و یوزهای ایرانی موفق شدند با درخشش باقر محمدی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کنند و راهی فینال شوند.

قبل از این دیدار نیز تیم‌های ملی تایلند و تاجیکستان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار بعد از تساوی ۳ بر ۳ به ضربات پنالتی کشیده شد و در نهایت تایلند میزبان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ به برتری دست پیدا کند و راهی فینال شود. با این تفاسیر تیم ملی فوتسال ایران باید در فینال مقابل تایلند قرار بگیرد.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز دیدار رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

تیم‌های افغانستان و قرقیزستان نیز با برتری مقابل عراق و ویتنام موفق شدند رتبه پنجم مشترک را بدست بیاورند. با توجه به اینکه جام جهانی در ازبکستان برگزار می‌شود و با توجه به حضور ازبکستان در بین چهار تیم پایانی این دو تیم این شانس را خواهند داشت تا در دیدار رودرو چهارمین سهمیه آسیا را در جام جهانی کسب کنند.

فینال جام‌ ملت‌های آسیا روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی