Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه بارفروشان، قیمت‌های مصوب انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از صدا و سیما، مصطفی دارایی نژاد در خصوص قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: امروز فلفل تند ریز از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، بادمجان دلمه‌ای از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰, بادمجان قلمی از ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، بادمجان گلخانه‌ای از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰, به از ۹۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰, پیاز زرد از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ پیاز شیری از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰, پیاز قرمز از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰, پیاز نو از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای سبز ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، کاهو رسمی از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰, کاهو پیچ سالادی ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، کدو مسمایی ۷۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان، کدو حلوایی از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰, گل کلم ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰، گوجه فرنگی بوته رس از ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰، کلم سفید از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰، کلم قرمز از ۲۰۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان، لوبیا سبز از ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰، هویج از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰، سیب زمینی ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰، کرفس از ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰, لیمو ترش سنگی از ۱۴۰۰۰ تا ۲۲۰۰۰, سبزی خوردن ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ و سبزی جور ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰ فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیر خشک نیز در هفته جاری از ۲۵۰۰۰ تا ۳۵,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه بار فروشان ادامه داد: انار شیراز از ۱۴۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰, انار کوهستان از ۱۸۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰, پرتقال تامسون شمال از ۱۱۰۰۰ تا ۱۳۵۰۰, پرتقال رسمی جنوب از ۱۰۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰, پرتقال ناول از ۱۸۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰, سیب قرمز مراغه ۸۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰، سیب زرد دماوند از ۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰, سیب قرمز دماوند از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰, سیب زرد لبنانی میانه از ۱۰۰۰۰ تا ۱۶۰۰۰, کیوی از ۱۱۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰, هندوانه محبوبی از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰, هندوانه میناب و خطی از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰, خیار رسمی از ۹۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰، خیار گلخانه‌ای از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰، لیمو شیرین از ۹۰۰۰ تا ۱۲۵۰۰, نارنج از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰, گریپ فورت تو سرخ از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰, گریپ فروت سفید از ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰, نارنگی بندری ۲۶۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰, نارنگی پیچ از ۱۵۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰, نارنگی تخم پاکستانی از ۱۳۰۰۰ تا ۱۸,۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

دارایی نژاد افزود: هم اکنون موز با قیمت ۳۸۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ در میدان عمده فروشی عرضه می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی اتحادیه بار فروشان میوه ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

اسداله کارگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بررسی ها نشان می دهد که قیمت میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته از ثبات نسبی برخوردار است.

او قیمت هرکیلو کیوی را ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: نرخ کنونی هرکیلو پرتقال تامسون شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال خونی شمال ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال ناول جنوب ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، لیمو شیرین  ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان و نارنگی تخم پاکستانی ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

کارگر از کاهش قیمت میوه های وارداتی خبر داد و گفت: هم اکنون هرکیلو موز اکوادور ۷۲ تا ۸۰ هزار تومان، موز فیلیپین  ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان، موز هندی  ۵۸ تا ۶۷ هزار تومان و هر کارتن آناناس  یک میلیون تومان تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به عللنوسان قیمت پیاز در بازار افزود: امسال پیاز کمتری در مقایسه با سال‌های قبل کاشته شد و در نتیجه به بازار پیاز کمتری عرضه شده است. 

او با بیان اینکه در شرایط کنونی پیاز مورد نیاز از جنوب کشور تامین می شود، گفت: با گرمتر شدن هوا و به دست آمدن پیازهای دور شهری و مدیریت صادرات قیمت‌ها به تعادل می‌رسد.

کارگر قیمت کنونی هرکیلو پیاز در میدان مرکزی را ۱۴ تا ۲۸ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مغازه های خرده فروشی با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود باید عرضه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول