Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد که تعدادی از افسران و کارمندان گارد و دربار پادشاهی سعودی به اتهام فساد مالی بازداشت شده اند.

بر اساس این گزارش، ۳ تن از افسران گارد پادشاهی در پرونده های فساد مالی دست داشته و متهم هستند.

آنها با استفاده از نفوذ و جایگاه خود و مشارکت در روند خرید و فروش املاک در داخل و خارج کشور، به اموال نامشروعی از جمله ۴۰۰ میلیون ریال سعودی دست پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین یک کارمند سابق دربار پادشاهی در پرونده های املاک و اعطای مجوزهای مربوط به این بخش، مرتکب تخلفات مالی و اداری شده است.

چند ماه قبل نیز تلویزیون عربستان اعلام کرد که گروهی از مسئولان و افسران نظامی این کشور به اتهامات فساد مالی بازداشت شده اند.

فعالان سعودی اعلام کردند که «عیسی الغیث» عضو مجلس شورای عربستان و یکی از افراد نزدیک به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز در میان بازداشت شدگان قرار دارد. فعالان سعودی بعد از انتشار این خبر، سخنان سابق الغیث را در خصوص لزوم مبارزه با فساد بازنشر دادند.

کد خبر 5160793 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی محمد بن سلمان فساد مالی ایالات متحده امریکا عراق سوریه عربستان سعودی ایران جو بایدن جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی روسیه افغانستان محمد بن سلمان تحريم اقتصادي روسيه حشد شعبی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!