Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@14:10:17 GMT

پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۴۹۴

پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل گلزنی مختص پرسپولیس نیست و تقریبا تمام تیم ها از فقر مهاجم لطمه می خورند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش زاده درباره عملکرد قابل قبول پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر که منجر به کسب ۶ پیروزی متوالی در کارنامه این تیم در هفته‌های گذشته شده است گفت:

ابزارهای انگیزشی پرسپولیس در کنار تاکتیک‌های قابل اعتماد باعث نتایج درخشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی با عملکرد خود توانسته بیشترین بازدهی را از بازیکنانش داشته باشد.

بهزاد داداش زاده کارشناس فوتبال ایران افزود:

تنها کمبود پرسپولیس نبود مدافع خوب روی نیمکت است. شکست این تیم در فصل جاری تاکنون به خاطر نبود بازیکن در خط دفاعی بود که مقابل آلومینیوم اراک رقم خورد. نباید این اتفاق تکرار شود. بازی‌های مهم این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده است.

وی درباره عدم گلزنی مهاجمان قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر در فصل جاری تاکید کرد:

مشکل گلزنی تنها مختص پرسپولیس نیست. تقریباً تمام تیم‌ها از فقر مهاجم لطمه می‌خورند و کمبود دارند. به نظرم باید کار اساسی در پرورش مهاجم شود. باید دنبال استعداد بود تا نوجوانانی که عاشق گل زدن هستند کشف شود.

بهزاد داداش زاده تصریح کرد:

منع حضور بازیکنان خارجی باعث شده تا چند مهاجم بی کیفیت در تیم‌های لیگ برتری ترسی از خراب کردن موقعیت‌های گل خود نداشته باشند چون می‌دانند باز هم تیم دارند و استرسی برای بیرون ماندن احساس نمی‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بار دیگر درباره عملکرد پرسپولیس در فصل جاری صحبت کرد و گفت:

پرسپولیس باید مراقب حاشیه‌ها باشد تا بتواند قهرمانی خود را تکرار کند. من فکر می‌کنم این تیم خیلی راحت تر از فصل گذشته می‌تواند به موفقیت برسد. مهم‌ترین موضوع در جدا کردن ذهن بازیکنان از حاشیه هاست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر بهزاد داداش زاده پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم تأکید کرد، با گلزنی در دیدار مقابل پرسپولیس پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین بزرگ بعد از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، اظهار داشت: خدا را صدهزار مرتبه شکر. این بازی خیلی سخت بود، ولی ته دلم می‌گفت ما صعود می‌کنیم. حتی وقتی با نتیجه 4 بر 2 عقب افتادیم، می‌دانستیم صعود می‌کنیم. خدا را شکر که این امر محقق شد.

رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!

وی افزود: ما مدیون احمد گوهری هستیم. به او گفتم احمد در ضربات پنالتی کار را در بیاور که خدا را شکر عالی کار کرد.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم راجع به اینکه در چند وقت اخیر فشار زیادی بابت عدم موفقیت در گلزنی و نارضایتی هواداران تجربه کرد، گفت: هواداران چرا ناراضی بودند؟ نه، فشاری روی من نبود. آخر من بازی نمی‌کردم که بخواهم گل بزنم. باید بگویم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم. در مس کرمان مهاجم فیکس تیم مجتبی حسینی بودم. کل بازی‌ها مرا بازی می‌داد و سبک او را می‌دانستم. این سرمربی ترکیب خود را سخت تغییر می‌دهد. من هم در کل فصل اعتراضی نکردم و خدا را شکر در زمانی که به من داده شد؛ جواب اعتماد او را دادم. 

بزرگ در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان جام حذفی شود، تصریح کرد: ما دو بازی سخت در جام حذفی انجام دادیم. نساجی را در خانه خودش شکست دادیم و پرسپولیس، مدعی قهرمانی را توانستیم حذف کنیم. به نظرم امکان قهرمانی در جام حذفی وجود دارد، چرا که پتانسیلش را داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان