Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در طی روند رو به رشد تکنولوژی و در پی آن رونق گرفتن تجارت های الکترونیکی، تعداد ارائه‌کنندگان خدمات آنلاین گردشگری نیز افزایش یافت. این افزایش تعداد، سردرگمی هایی را در زمینه انتخاب ارزان ترین و بهترین خدمات گردشگری از جمله خرید بلیط هواپیما برای افراد به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

safarmarket که برندی نوپا در زمینه خدمات گردشگری و بازار گردشگری است، با هدف برطرف کردن سردرگمی های پیش آمده و همچنین تحولی در بازار گردشگری، فعالیت خود را از ۲ سال قبل آغاز کرد.

هم اکنون سفرمارکت از سایت جدید خود که سایتی سریع تر و هوشمندتر است رونمایی می کند. در این نوشته قصد داریم شما را بیشتر با سفرمارکت، فعالیت های آن و همچنین سایت جدیدش آشنا کنیم. بنابراین اگر به دنبال خدماتی بهتر در زمینه سفر هستید، در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

سفرمارکت چیست و چگونه عمل می کند؟

 سفرمارکت در سال های اخیر توسط شرکت ایرسا در راستای ارائه امکاناتی در بازار گردشگری ایران، مطابق با تکنولوژی روز دنیا به وجود آمد. مهمترین تصویری که از سفرمارکت در این مدت در ذهن کاربران به جا مانده اینست که «سفرمارکت موتور جستجوی ارزان ترین بلیط هواپیما و تور مسافرتی» است.

وقتی به سفر کردن فکر می کنید شاید اولین چالشی که با آن مواجه شوید، بحث هزینه های سفر است. با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تبدیل شدن این مسئله به یک دغدغه، کاملا منطقی است. از طرفی با توجه به مشغله های زیادی که افراد در دنیای امروز دارند، باید در کمترین زمان ممکن بیشترین استفاده را سفر خود ببرند و فقط زمانی کوتاه در اختیار دارند تا در مقصدشان از سفر لذت ببرند. از همین رو، هواپیما به محبوب ترین وسیله سفر و بلیط هواپیما و به یکی از رایج ترین و پرطرفدارین ابزار سفر تبدیل شده است. هزینه های سنگین بلیط هواپیما و تورها، افراد را به سمت گشتن برای ارزان ترین بلیط هواپیما سوق داده و می توان گفت از چالش های مهم بیشتر آن ها بعد از انتخاب مقصدشان است.

اولین ابزاری که برای جستجو کردن بلیط هواپیمایی ارزان و یک تور مسافرتی ارزان به ذهن هر فرد می رسد، گوگل است که ممکن است افراد با سرچ کردن عبارت بلیط هواپیما ارزان، ارزان ترین بلیط هواپیما، تور ارزان و... به دنبال بلیطی مقرون به صرفه تر باشند. پس از جستجو کردن این عبارات اولین مواجه افراد با سایت های متعددی است که هر کدام از آن ها ارائه کننده بلیط هواپیما یا تورهای مسافرتی هستند. مسئله ای که انتخاب را برای کاربر سخت می کند، قیمت های متفاوت هر کدام از این سایت ها است. از طرفی، بلیط هواپیما انواع مختلفی دارند که اغلب افراد تفاوت های آن ها را نمی دانند و می تواند برای آن ها بسیار گیج کننده باشد.

این جاست که اهمیت یک مارکت پلیس (Marketplace) مطرح می شود. سفرمارکت بزرگترین مارکت پلیس یا بازار مجازی بلیط هواپیما و تور مسافرتی است. سفرمارکت کار شما را بسیار راحت کرده و با جستجو کردن در آن لیست کاملی از قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.

این سایت قیمت ها را از سایت های معتبر گردآوری کرده و تمامی آن ها را به ترتیب به شما نشان می دهد. بنابراین، سفرمارکت این امکان را به شما می دهد تا به جای جستجو کردن در چند سایت مختلف و طی کردن این روند گیج کننده، همه قیمت ها در یک جا ببینید. با جستجو در سایت سفرمارکت، قادر به دیدن بلیط ها و قیمت های آن ها از همه فروشنده ها خواهید بود و همچنین امکان مقایسه و در نهایت خرید از بهترین و ارزان ترین فروشنده برای شما فراهم گردیده است.

علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی های مفید کاربردی سفرمارکت، مجله گردشگری می باشد. که درباره جاهای دیدنی شهرهای مختلف، برنامه و راهنمای سفر، خبرهای گردشگری و... روزانه بروزرسانی می شود.

چرا سفرمارکت؟

عوامل مختلفی بر قیمت بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی تاثیرگذارند. برای مثال از عوامل بسیار مهم زمان سفر است؛ شما اگر قصد سفر کردن در روزهای آخر هفته را دارید، باید بدانید که بلیط هواپیما و  تور های مسافرتی در این زمان هزینه بالاتری دارند. زیرا در روزهای آخر هفته به دلیل تعطیلی اداره ها و مدارس هجوم مسافران به شهرهای مخالف بیشتر است از همین رو قیمت ها بالاتر است. جالب است بدانید که حتی ساعت پرواز شما نیز در قیمت ها تاثیرگذار است.

از همه این ها که بگذریم به خریدی مناسب می رسیم که همان طور که اشاره کردیم شما بهترین، سریع ترین و از همه مهم تر ارزان ترین خرید را می توانید از سفرمارکت انجام دهید. سفرمارکت تمامی بلیط های هواپیما در یک جا به شما نشان می دهد پس به جای گشتن در سایت های مختلف تنها کافیست به سفرمارکت رجوع کنید.

شما با جستجو در سفرمارکت علاوه بر مشاهده تمام پروازهای موجود از مبدا تا مقصد مورد نظرتان، قادر به مشاهده تمامی قیمت ها و آژانس و سایت های ارائه دهنده خدمات خواهید بود.

در این شرایط می توانید با مقایسه پروازها و قیمت هایشان به راحتی بهترین انتخاب را داشته باشید. همچنین با جستجو کردن در سفرمارکت در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی کردید و به جای زمان گذاشتم برای گشتن در چندین سایت مختلف، در یک سایت به نتیجه ای مطلوب خود رسیده اید.

ویژگی های سایت جدید سفرمارکت

دریافت بازخورد ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات در هر صنعتی باعث رشد و پیشرفت آن صنعت می شود. سفرمارکت نیز در طی این فعالیت ۲ ساله خود نقاط ضعف و قدرت بسیاری داشته است. در این مدت سفرمارکت نظرات و بازخوردهای کاربران خود را به خوبی شنیده است و برای بهبود کارش برنامه ریزی کرده است.

از آن جایی که جلب رضایت کاربر حرف اول را در سفرمارکت می زند، تیم فنی و برنامه نویسان حرفه ای این شرکت به فکر یک تغییر اساسی در سایت برای کاربر پسندتر کردن آن بودند.

از آن جایی که سفر خرید (journey) و بازید مشتری از سایت بسیار مهم است تغییراتی در UI و UX سایت را رقم زدند تا کاربران پس از وارد شدن به سایت تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند.

این تغییرات که در بخش بلیط هواپیما سایت رخ داده است، سایت را برای کاربران کارآمد تر کرده است و هدف برنامه نویسان سفرمارکت نیز از استفاده از جدیدترین تکنیک های برنامه نویسی همین بوده است.

و اما از دیگر ویژگی های اضافه شده به سایت، بالا رفتن سرعت لود صفحات است که از مهم ترین فاکتورها برای کاربران به شمار می رود. ما از ابتدا روی صرفه جویی در زمان تاکید داشتیم و گفتیم این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در زمانتان صرفه جویی کنید. سرعت و کارامدی بیشتر سایت جدید نیز به صرفه جویی در زمان کمک می کند و هر نتیجه ای که در سایت سفرمارکت به دنبال آن هستید به سرعت برای شما به نمایش گذاشته می شود.

 

سفرمارکت در آینده

در سال گذشته اتفاق عجیب و غیر منتظره ای در کل دنیا رخ داد و بسیاری از صنایع و کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد. ویروس کرونا دنیا را عوض کرد و تغییراتی زیادی در روند بسیاری از کارها به وجود آورد.

مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند، در شهرها محدودیت هایی به وجود آمد و مرز بسیاری از کشورها بسته شد. از تجارت ها و صنایعی که به شدت تاثیر و فشار کرونا را حس کرد، صنعت گردشگری بود.

با بسته شدن مرزهای بسیاری از کشورها و ممنوع شدن سفر به آن ها و همچنین ممنوع شدن تردد بین شهری در برخی از استان های کشور، این صنعت ضربه زیادی خورد. امید فعالان در این حوزه این است که با تولید واکسن و واکسینه شدن تمام مردم، شرایط به حالت عادی برگردد.

سفرمارکت نیز امیدوار است در سال آتی فشار کرونا برداشته شود و از همین رو برنامه های متعددی برای دیگر بخش های خدمات خود دارد. تمرکز بهینه سازی سایت جدید بر بخش بلیط هواپیما بود. در زمانی نه چندان دور سفرمارکت قصد دارد با بهینه تر کردن خدمات تور و همچنین راه اندازی بخش هتل ها و اقامتگاه ها، طیف خدمات رسانی خود را گسترش دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار سفرمارکت بلیط هواپیما و تور جستجو کردن ارزان ترین سایت جدید صرفه جویی سایت ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • حواله علی پی
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران