Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@16:46:50 GMT

مری ترامپ:ادعای ترامپ فقط برای پول جمع کردن است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۷۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش اسپوتنیک، مری ترامپ در مصاحبه‌ای با ام‌اس‌ان‌بی‌سی، گفت که عمویش احتمالاً به مسخره‌بازی در مورد نامزدی ریاست جمهوری ادامه خواهد داد زیرا حتی پس از باخت در انتخابات پرمناقشه نیز، مبالغ هنگفتی را از طرف هواداران فداکار خود گردآوری کرده است.

وی گفت: فکر می‌کنم او مطئناً وانمود می‌کند که نامزد انتخابات ۲۰۲۴ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر بگیرید که او طی چند ماه گذشته با گفتن این دروغ، چه میزان پول جمع کرده. فکر می‌کنم او از وقتی که بایدن در انتخابات برنده شد، بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی‌اش پول درآورده.

وی تصریح کرد: فکر نمی‌کنم او به این زودی‌ها دست از کلاه‌برداری بردارد.

تحقیقات انجام شده توسط نیویورک‌تایمز پس از انتخابات، افشا می‌کند که رئیس جمهور سابق آمریکا تا پایان نوامبر ۲۰۲۰، موفق به گردآوری حدود ۱۷۰ میلیون دلار شده است. گزارش شده عمده این مبالغ در هفته اول پس از روز انتخابات گردآوری شده‌اند.

با این وجود، تحقیقات نیویورک‌تایمز همچنین نشان داد در حالی که تلاش‌های گردآوری مالی مدعی جمع‌آوری مبالغ در "صندوق دفاع از انتخابات" بودند، بعدتر آشکار شد که ۷۵ درصد مبالغ اهدایی در واقع به حساب دیگری منتقل شده است.

مری ترامپ افزود، عمویش به احتمال زیاد از ترس اینکه برای دومین بار در دستیابی به کاخ سفید شکست بخورد، نامزد جمهوری‌خواهان نخواهد شد. وی تأکید کرد: امکان ندارد او خودش را در موقعیت باخت مجدد قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ مری ترامپ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال تهران را به مقصد ینگه دنیا ترک کرد.

به گزارش خبرورزشی، جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی که در دوره استراماچونی وظیفه سرپرستی این تیم را برعهده داشت اما پس از جدایی مربی ایتالیایی دیگر حاضر نشد روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، چند روزی است که راهی آمریکا شده است.

زرینچه تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد تا با فرزندانش ملاقات کند. از قرار معلوم زرینچه اوایل تابستان به ایران باز خواهد گشت. جواد زرینچه در دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی قبل از آغاز لیگ بیست و یکم دوباره دعوت به کار شد تا وظیفه سرپرستی را بر عهده بگیرد اما ظرف ۲۴ ساعت ترجیح داد از سمت خودش کناره‌گیری کند و سرپرست استقلال نشود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قلعه نویی آمد، زرینچه رفت! واكنش زرينچه به انتقاد فرهاد مجیدی

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟