Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه جمعیت هلال احمر استان تهران، مدیرعامل این جمعیت در استان اظهار داست: شیوع ویروس کرونا توانست خصوصیاتی همچون اتحاد، نوع دوستی و همدلی انسان ها و همچنین قدرشناسی‌شان از نعمت سلامتی را بیش از پیش افزایش دهد.

شاهین فتحی افزود: این همدلی بی‌نظیر که از سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا آغاز شد، باعث بروز موجی از نوع دوستی بین مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هرچند بسیاری از مردم در شرایط سختی از لحاظ معیشتی قرار گرفتند، اما هموطنان زیادی در قالب خیران و داوطلبان، کمک به افراد نیازمند و مبتلایان به ویروس کرونا را با مشارکت با شکوهی ترتیب دادند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشارکت خیران برای تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشتی و حضور نیروهای جوان، امدادگر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران در عرصه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس و حمایت‌های درمانی، روانی و معنوی از مبتلایان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا بی‌نظیر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران به بانک امانات پزشکی شعب این جمعیت اشاره کرد و افزود: بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر استان تهران روز به روز توسعه پیدا کرد و در حوزه های مختلفی از جمله تامین و توزیع کپسول اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن ساز در بین بیماران نیازمند و کم‌بضاعت سطح کشور بی‌نظیر بود.

وی تصریح کرد: جا دارد از تمامی خیرانی که در مدت یک سال اخیر، جمعیت هلال احمر استان تهران را همراهی کردند و همچنین حمایت های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و اقدامات معاونت داوطلبان هلال احمر استان تهران در حوزه پیشگیری و مقابله با اثرات شیوع ویروس کرونا در بین هموطنان، تقدیر و تشکر کنم.

فتحی افزود: بانک امانات پزشکی در شعب جمعیت هلال احمر استان تهران رو به توسعه و تجهیز است و تلاش می کنیم تا با تامین تجهیزات موردنیاز هموطنان نیازمند و کم بضاعتی که دچار بیماری شده اند و توان تهیه تجهیزات درمانی جهت بهبودی بیماری شان را ندارند، گامی در جهت تسکین آلام این عزیزان برداریم.


در ادامه مراسم، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار داشت: تنفس، رکن اصلی حیات انسان است و این برنامه‌ای که با عنوان "اهدای نفس" در جمعیت هلال احمر استان تهران و همچون سایر نقاط کشور برپا شده است را حرکتی بسیار ارزشمند و مایه افتخار جمعیت هلال احمر می دانیم که همچون همیشه با مشارکت و اعتماد خیران جمعیت هلال احمر محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی سلطانی افزود: با شیوع ویروس کرونا، شاهد بودیم که مدافعان سلامت، همچون پزشکان و پرستاران بسیاری در راه رهایی هموطنان مبتلا شده به ویروس کرونا از اثرات مرگبار این ویروس منحوس، با رشادت و از جان گذشتگی خود، نفس هایشان کاسته و یا قطع شد تا ادامه تنفس و حیات بیماران را استمرار ببخشند.

وی بیان داشت: به خیرین مشارکت کننده در طرح های مختلف جمعیت هلال احمر در مدت اخیر تبریک عرض میکنم که با توفیقی که خداوند یکتا به این عزیزان عطا فرموده است، توانسته اند بخشی از دارایی شان را به یاری هموطنان نیازمندان برسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: از تمامی افرادی که در جمعیت هلال احمر استان تهران باعث کاهش آلام نیازمندان و آسیب دیدگان می‌شوند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

یگانه، معاون داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در پایان این مراسم بیان داشت:استان تهران نسبت به سایر استان‌ها، با توجه به وسعت جغرافیایی و تعداد جمعیت ساکن و شناور، نگاه و فعالیت ویژه تری را نسبت به سایر استان ها می طلبد که به همین منظور و در مدت اخیر، بیش از ۶۰ دستگاه اکسیژن ساز خانگی را که کاربرد بیشتری نسبت به کپسول اکسیژن دارد را از طرف سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر که با مشارکت خیرین تهیه شده است، تحویل این استان داده ایم تا بتوانند با تجهیز و ارتقای خدمات بانک امانات پزشکی خود، گام موثری در جهت تسکین آلام نیازمندان این استان بردارند.

بنا بر این گزارش، در این آئین، اعضای شورای معاونان و برخی از روسای ادارات ستادی جمعیت هلال احمر استان تهران حضور داشتند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان تهران بانک امانات پزشکی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی