Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ساکت الهامی، سرمربی سابق تراکتور که همراه با این تیم جام حذفی را با شکست استقلال کسب کرد، یکی از گزینه‌های مدنظر استقلال برای سرمربیگری این تیم است. او امروز به باشگاه استقلال رفت و جلسه‌ای با احمد مددی، مدیرعامل استقلال شد.

ساکت الهامی بعد از جلسه در جمع خبرنگاران درباره نتیجه این جلسه گفت: کاری با آقای مددی داشتم و به باشگاه آمدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که علاقه‌ای به گفت‌وگو درباره جزییات این جلسه نداشت، درباره اینکه آیا قرار است دستیار سرمربی شود یا خودش برای سرمربیگری مذاکره کرده اظهار کرد: تا آخر عمرم دیگر دستیار نمی‌شوم. امروز به اینجا آمدم، چون کار داشتم، اما نمی‌توانم حرفی بزنم، چون اتفاقی نیفتاده است.

سرمربی سابق تراکتور در واکنش به اینکه مددی صراحتا از او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم نام برده است، گفت: اینکه مددی اعلام کرده من گزینه هستم لطف اوست. همیشه استقلالی بوده‌ام و استقلالی هم هستم، اما در مجموع امیدوارم اتفاقی برای این تیم رخ بدهد که منجر به موفقیتش شود، چون انصافاً مردم در این چند سال اذیت شده‌اند.

الهامی درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود، گفت: استقلال حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود. حضورم در باشگاه استقلال به نوعی مذاکره با مدیران این باشگاه بوده است اما واقعا چیز زیادی در جلسه رقم نخورد که بخواهم در موردش صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ساکت الهامی استقلال جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با عبدل الحلیم بن قادر و در جلسه ای که سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن های ورزشی ،علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند در ابتدا ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گامهای موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و ۴ نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت : بسیار خوشحالم که در طی ٢٠ سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

کد خبر 6098070

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد