Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی، درباره تعیین تکلیف وضعیت سفرهای نوروزی گفت: شنبه ۱۶ اسفند آخرین رنگ بندی شهرها را ارائه کرده و بر اساس آن تصمیم گیری انجام می‌دهیم تا مردم تکلیف خود را بدانند.

به گزارش ایمنا، علیرضا رئیسی در حاشیه نشست کشوری اجرایی سازی کمیته صیانت از جمعیت که در بیمارستان شهید رجایی برگزار شد، درباره سفرهای نوروزی، اظهار کرد: وضعیت و روند اپیدمیولوژیک بیماری بویژه ویروس انگلیسی کاملاً غافلگیر کننده است؛ یعنی پیش‌بینی یک ماه تا ۲۰ روز آینده اصلاً کار راحتی نیست و حجم بالای بیماری که به یکباره در خوزستان با آن مواجه شدیم غافلگیر کننده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند غافلگیر کننده کرونای انگلیسی

وی افزود: البته روند کشور با استان خوزستان متفاوت است و روند بهتری داریم. دو روز گذشته در حالی آمار مرگ و میر مجدداً سه رقمی شد که نصف استان‌های کشور مرگ و میر صفر و یک داشتند. از سوی دیگر بیش از ۳۰ درصد از مرگ و میرها مربوط به استان خوزستان بود.

سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع

وی گفت: ما طرح محدودیت هوشمند داریم و بر اساس تغییر روند بیماری رنگ شهرها هم تغییر می‌کند و قطعاً در شهرهای قرمز و نارنجی اجازه سفر نخواهیم داد. ولی در شهرهای زرد و آبی با رعایت پروتکل‌ها می‌توان سفر انجام داد.

رئیسی گفت: الان در حال حاضر ۱۱ شهر قرمز داریم که همه در خوزستان است و حدود ۳۱ شهر نارنجی پراکنده در چند استان داریم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: شنبه ۱۶ اسفند آخرین رنگ بندی را ارائه کرده و بر اساس آن تصمیم گیری انجام می‌دهیم تا مردم تکلیف خود را بدانند.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم مردم هم ۳ سال است که عید خوبی نداشتند و تحت فشار هستند؛ اما چون واکسیناسیون آغاز شده امیدواریم این آخرین عیدی باشد که این حجم محدودیت داریم. اگر جانب احتیاط را رعایت کنیم و سفر غیر ضروری نرویم، عزیزان خود را محافظت کرده و در کنارمان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: فکر نکنیم رفت و آمدها حتی در شهرهای مجاز مثل سالیان قبل است و حتماً باید نکات را رعایت کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 478829

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت سفرهای نوروزی واکسیناسیون کرونا معاون وزیر بهداشت سفرهای نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد

دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب زمانبندی انتخابات دبیران کل احزاب برای عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب را اعلام کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کمیسیون ماده 10 قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در اطلاعیه شماره یک، برنامه زمان‌بندی انتخابات دبیران کل احزاب ملی و استانی را برای عضویت در کمیسیون فرا قوه‌ای احزاب اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به استناد بند (3) و تبصره (3) ماده (10) قانون نحوه فعالیت احزاب وگروه‌های سیاسی مصوب 1394 مجلس شورای اسلامی و بر اساس مصوبه جلسه 1403/1/28 کمیسیون فرا قوه ای احزاب مبنی بر انتخاب هیأت نظارت بر انتخابات نمایندگان احزاب ملی و استانی برای حضور در کمیسیون و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات، بدین وسیله از دبیران کل احزاب ملی  و استانی جهت شرکت در انتخابات  دعوت می شود.

برنامه زمان‌بندی انتخابات مذکور مستند به قانون، دستورالعمل مربوط و رویه حقوقی به شرح زیر است:

دبیران کل داوطلب می توانند به مدت پنج روز از روز یکشنبه 1403/2/9 تا روز پنجشنبه 1403/2/13 با مراجعه سکوی وزارت کشور یا مراجعه حضوری به اداره کل سیاسی وزارت کشور نام نویسی اقدام کنند.

بررسی و اعلام نظرهیأت نظارت در خصوص داوطلبان از روز شنبه 1403/2/22 تا روز چهار شنبه 1403/2/26 انجام و اسامی نامزدها در سکوی اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر خواهد شد.

معترضان نسبت به تصمیمات هیأت نظارت 2روز فرصت دارند تا از روز شنبه 1403/2/29 تا روز یکشنبه 1403/2/30 اعتراض خود را ثبت کنند.

کمیسیون احزاب ظرف مدت 48 ساعت از روز دوشنبه 1403/2/31 تا روز سه شنبه 1403/3/1به اعتراضات رسیدگی و نتیجه نهایی را به هیأت نظارت اعلام می‌کند.

انتخابات روز پنج شنبه 1403/3/10 (انتخابات احزاب ملی راس ساعت 09:00 صبح و انتخابات احزاب استانی رأس ساعت 14:00 بعدازظهر) در محل وزارت کشور برگزار خواهد شد.

هیات نظارت از تاریخ برگزاری انتخابات به مدت سه روز در خصوص شکایات واصله رسیدگی و اعلام نظر می‌کند.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان